Deli gibi , nefesim kesilene kadar koşuyordum .Bir kelebeğin ölmeden önce son çırpınışları gibi çırpınıyodum hızlı ama kesik kesik nefes alıp veriyordum , mücadeleci bir yapım olmasına rağmen ona karşı son mücadelemi veriyordum. Kim olduğumu bilmiyorum kendimi hatırlamıyorum ...
Ben bir hiçim ve kendi hiçliğim ortasında kayboluyorum...
Tek bildiğim bir şey var onun karanlığında kendi hiçliğimle boğulmaktansa , sıfırlanmış hayatımla beyaz bir sayfa açıp kendi masumiyetimi yazmam gerektiği ...
Belki bir ailem yok ya da var bilmiyorum ama kendi yaşantımı kurucam belki başka bir şehir belkide başka bir ülke ondan en uzaklara gitmem gerekiyor onun gücünün ulaşamayacağı her yere hoş öyle bir yer mi var?
Bana vermiş olduğu bu isimden kurtulucam üzerime yapıştırdığı'' ölüm çiçeği '' benzetmesinden ,izlerinden her şeyinden kurtulucam ...
Ben yeni bir insan olucam ve mücadeleme devam edicem MASUMİYETLİK MÜCADELEME...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hepinize merhabalar arkadaşlar evet yeni bir kurguyla karşınızdayım ,meraklı okurlarım farklı kurgular aradığınızın farkındayım ve imdadınıza yetiştim selonomy ablanız tek solukta bitireceğiniz kitapla karşınızda tek yapmanız gereken kitaplığınıza kitabımı eklemek ve gerçek bölümlerin gelmesini beklemek merak etmeyin sizi fazla bekletmeyeceğim çünkü wattpad e kesin bir dönüş yaptım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ BİR KELEBEĞİN KALBİ
Mystery / ThrillerBütün kurgu bana aittir çalınması vb . durumlarda yasal yollara başvurulur . . . . . . İletişim selinyuksel37@gmail.com