batan güneşin ardında bıraktığı son ışıklar, odasındaki ufak pencereden içeriye sızarken derin bir nefes alıp arkasına yaslandı kuzgun saçlı çocuk.
ay, yavaş yavaş gökyüzünde belirmeye başlamıştı. dışarıdaki arabaların gürültüleri odasına kadar ulaşıyor, yine de harry'yi rahatsız etmiyordu. kafasını oldukça meşgul eden bazı düşünceleri vardı ki, onları duymuyordu bile.
kararını çoktan vermişti, tereddüt etmeyecekti. geri adım atmak pek de onluk bir hareket değildi.
otuz gün demişti kendi kendine, sadece otuz gün. sonra her şey bitecekti, kimsenin umrunda olmayan yaşamı son bulacak, acısı dinecekti.
önünde açık duran küçük deftere, ardından yanındaki çıkartmalara ilişti gözü. buruk bir gülümseme sundu, çıkartmaları severdi. geçen seneden biriktirmeye başladığı ufak bir koleksiyonu vardı ve şimdi, onları ne için kullanacağını biliyordu.
kalan son otuz gününün her bir gününde, hayatında güzel olan tek şey – aynı zamanda en kötü şey – hakkında yazacaktı bu defterin sayfalarına. çıkartmalar ise hoş görünsün diyeydi, gitmeden önce arkasında güzel bir şey bırakmak istemişti.
buruk gülümsemesi soldu, yüzünü elleriyle kapattı. tek çözümü buydu.
canının yanmasını, her gün biraz daha artan acısını dindirebilecek tek yol buydu. dayanma gücünü kaybetmişti. kaybedecek başka bir şeyi yoktu, başka bir şey canını acıtamazdı.
başka hiçbir şey, harry potter'ın canını draco malfoy'un ondan nefret ediyor olması kadar acıtamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sticker collection , drarry. ✓
Fanfiction• uyarı: intihar/kendine zarar verme başka hiçbir şey, harry potter'ın canını draco malfoy'un ondan nefret ediyor olması kadar acıtamazdı. ― drarry au, short story. [211020] | [231120]