gözyaşlarını silip elindeki son çıkartmaları deftere yapıştırdı, kuzgun saçlı çocuk.
buraya kadardı. otuz gün dolmuştu. birkaç dakika sonra harry'nin hayatı, ebediyen son bulmuş olacaktı.
deftere son bir kez bakma ihtiyacı duymadan kapatıp ayağa kalktı. defteri odasındaki komodinin üzerine bıraktıktan sonra banyoya yönlendirdiği adımları, kendinden oldukça emindi. tereddüt etmeye vakti yoktu, dursleyler her an eve dönebilirdi.
banyo kapısından içeriye adımını attığında önce suyun yavaş yavaş doldurduğu küvete baktı, ardından küvetin hemen yanına koyduğu jilete ilişti gözleri. bakışlarını hızlıca oradan çekti ve lavaboya doğru ilerledi.
rahatlaması gerekiyordu. rahatlaması ve bu işi soğukkanlılıkla bitirmesi gerekiyordu. musluğu açıp ellerini soğuk suyun altına soktu, ıslanan elleriyle boynunu ve yüzünü de ıslattı. musluğu kapattı, sonra küvete dolan suyu da kesti ve tekrar dolmaya başlayan gözlerini elinin tersiyle sildi.
ellerini lavabonun iki yanına yerleştirdi, başını kaldırıp aynadaki yansımasına dikti gözlerini. batmak üzere olan güneşin banyoya ulaşan ışığında aynadaki yeşilleriyle bakışırken hafifçe mırıldandı, "hadi bunu yavaşça bitirelim."
ellerini lavabodan ayırdı, ufak adımlarla ilerleyip bedenini soğuk suyun içine yerleştirdi. hazırdı, geriye sadece işin kolay kısmı kalmıştı.
bir eli yan tarafında duran jileti kavradığında derin bir nefes aldı. yapabilirdi.
keskin tarafını bakmadan teninin üzerinde gezdirirken hissettiği acıyla gözlerine dolan yaşları serbest bıraktı. mutlu olmalıydı, her şey sonunda bitiyordu, değil mi?
keşke draco'nun yüzünü son bir kez görebilseydi.
geri adım atmak için çok geçti.
bakışlarını kollarına indirdi. bembeyaz olan bileklerinin, açtığı yaralardan boşalan kanıyla kırmızıya boyanışını izledi.
hoş değil miydi, kalan son saniyelerinde zihninde beliren draco malfoy'un buz mavisi gözleri? son anlarında kulaklarına dolan tapılası gülüşü?
yüzünde oluşan buruk gülümsemenin eşliğinde acı, yerini büyük bir rahatlamaya bıraktı ve zümrüt yeşili gözler, yavaşça kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sticker collection , drarry. ✓
Fanfiction• uyarı: intihar/kendine zarar verme başka hiçbir şey, harry potter'ın canını draco malfoy'un ondan nefret ediyor olması kadar acıtamazdı. ― drarry au, short story. [211020] | [231120]