O GERİ DÖNDÜ!

9 4 1
                                    

Okul sonunda bitti ya öldük. Büşra'yla bir oraya bir buraya kaçtık.

Ateş ve tayfası dan kaçabilmek için. Ve bu bizi çok pis yordu. Hemen eve gidip kendimi yatağa atmak istiyorum. Lakin eve nasıl gidicez. Normalde olsa babam alırdı bizi ama şimdi babam yok. İşte kendisi.

Bence en kısa zamanda kendime araba alırsam iyi olur. Babama söylüyüm bana araba sürmeyi öğretsin. En iyisi. Ondan sonra Büşra'mı da ben alırım. Hatta evlerini öğreniyim gideriz Tuana'yı da alırız. Oh mis.

Araba alırsam ilk gideceğim yer müjdemin yeri olacak. Müjdeme gidicem. Ondan sonra ver elini
Tuana. Sonra üçümüz kaçacaz. Bir günlüğüne özgür olucaz. Sadece üçümüzün olduğu bir yere gidicez.

Tabi annelerinden izin alırsak.
İnşallah alırız.

Dış kapının önünde dur dur kimse kalmayınca birde ne görelim Ateş ve Araf yeni gidiyorlar. Bizde kaçar gibi yürümeye başladık. Tabi geç gördük.
Bize yetiştiler neden!
Çünkü arabayla geliyorlar. Eh. Sonuç?

Bizi bırakmayı teklif ettik. İlk reddettim.
Ama Büşra hanımefendi bindi o binince bende mecbur bindim. O nereye ben de oraya. Büşra kendi adresini verdi. Bense vermedim. Çünkü Büşra'lar da ineceğim. Kitabımı geçen Burda bırakmıştım. Getirmeyi unutmuş. Araf Ateş'in baş hareketiyle arkaya oturdu. Hemen yanına da Büşra oturdu. Hain arkadaş! Nasılda hemen gidiyor. Oturuyor Araf'ın yanına.

Bende el mecbur Ateş'in yanına oturdum. Yandan sırıtışla bana bakıyor.
Pislik ya!
Arkaya baktığımda bunlar baya derin muhabbete dalmışlar. Gülüşüyorlar falan. Noluyo yaa?

Büşra'ma kimseye yar etmem ben.
Bir ara uyarsam iyi olur.

Yol ne uzun ya!

"Naber fıstık?" What is this!!!
Bu iyi mi ya. Etrafında onlarca benden güzel kız varken bana mı yavşıyo.
Kusura bakmasın ama olmaz.
"sen bana mı yavşıyon. Pislik."

"Hayır canım ama istersen onuda yaparız." Bide göz kırpıyor ya. Pislik işte.
Bir saniye bu bana canım mı dedi?
Ateş bana CANIM dedi.

İçimden çok pis küfür etmek geliyor. Ama elden ne gelir.

Ben düzgün bir kızım. Beynimi bunun gibi boş bir insan için yoramam.

Sessiz kalmayı tercih ettim.
Oda zaten sessiz kaldığımı fark edince sustu.
Ama pislik arada bana bakıp sırıtıyordu.
Bir şey demeyeceğim ve sakın olacağım diye kendimi sakinleştirdim.
Ve bu şekilde müjdemlere geldik.
Hemen birsey bile demeden arabadan indim. Bir daha asla yüz göz olmam ben onunla.
Büşra yerime teşekkür edip indi.

Gözlerimi kısarak,
"Hainnnn. Kızım sen beni nasıl onunla yan yana bırakırsın ya biz seninle sabahtandır onlardan kaçmıyormuyuz?"

" bebeğim bir sakın ol .Azıcık nefeslen
Evet haklısın kaçıyoruz. Ama bir sor neden öyle yaptım. Sen sormadan ben söylüyorum. Geçmişi unutmak için .
Geçmişi ve o alçağı unutman için öyle yaptım. Bakarsın Ateş sana umut olur. Artık düzelirsin."
Onu anmasıyla benim transa girmem bir oldu. Hemen
" Benim gitmem gerek görüşürüz. Büşra " diyip uzaklaşmaya başladım.
Büşra'da arkamdan

"Dilay dur lütfen öyle demek istemedim. Özür dilerim." Diye bağırdı. Ama benim onu dinleyecek halim yoktu.

Sadece uzaklaşmak yürümek istiyordum. Yaptıkça rahatlıyor gibiydim.
Ama lanet olsun!!!!
Şimdi işe yaramıyor.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle çantamdan çıkarıp gelen mesaja baktım.
0543*******
-Beni özledin mi Kraliçem.❤

K-kraliçem mi?
Geri dönmüş olamaz değil mi?
O lanet yerden çıkmış olamaz!!!
Lütfen hayal görüyor oluyum lütfen!!
Kendime bir cimcik attım lakin hayır
Gerçek

🏔UÇURUM ⛰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin