Artık en yakın arkadaşımı bile düşünmüyordum.Düşündüğüm tek şey sevdiğim kızdı.Tamam doğrusunu söylemek gerekirse hayatımda beni kötü yönden etkiliyordu. Sanki işleri kötü gittiğinden batacak bir şirket gibiydim. Ama onun bana bir bakışına,dünyamı bile degiştirebilirdim, ona çok değer veriyordum ama o bunun hiç farkında değildi .Aman olsa nolucaktı?bakıcakmıydı bana, sevicekmiydi ? Bana kensininden çok değer verebilecekmiydi? Benim uğruma ölecek kadar aşık olabilecek miydi? Ama belki bir ihmital bana değer verebilirdi, ama beni sevebiliceğine nedense hiç inanamıştım. Nedense kalbim bu aşkı içine gömmek istiyordu. Ama ben zorla dalgılı denize karşı geldim.
Okul açılalı bir ay olmuştu. Artık onu daha çok takip ediyordum onun saçının teline bile zarar gelsin istemediğimi için evine kadar takip edip güvende olup olmadığını kontrol ediyordum, etmediğim zamanlar sanki beyninden bir parça alınıyordu,kendimi suçlu hissediyordum. O kadar çok aşık olmuştumki artık dağlara bile meydan okuyordum . Korkmadan cesurca dağa dedimki, ya çekil önümden , yada senle mücadele edip ben kazanıyım aşkımı madem böyle olması gerekiyor çıkalım iki pehlivan gibi boyumuzu posumuzu görsünler. Ama unutmaki dağ,senin çimenlere, kara olan aşkın benim aşkımın yanında toz taneciği kadar değerli olamaz , yani ben olsam ayağımı denk alırdım . Senin o kocaman kara parçası dolu egonla benim aşkımda olan egomu bir tutma. Sonra allah korusun egonu filan bozar çığ, mığ düşürürsun masum insanların üstüne ,sonrada hayatta hep olduğu gibi suçu benim üstüme atar kaçarsın.
Ama ben alışkınım zaten suç işlemeye. Çünkü biz severek bile suç işledik.Çünkü biz her zaman korkup kaçan bir dağ yerine , severek ölen bir insan olmayı tercih ettik ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayşeh-i Aşk
Storie d'amoreÖnemli olan aşık olabilmek değildir.Önemli olan ölümsüz aşkı bulup ona sadık kalmaktır. Eğer aşık olucaksan kötü zararlarınıda düşün.Çünkü sen elmayı seviyorsun diye elma da seni sevmek zorunda değil...