Part💙1💙

2.7K 78 13
                                    

တီ တီ တီ(ေက်ာင္းေခါင္းေလာင္းထိုးသံ)
Shine khant thar :"Shit...ေသစမ္းေက်ာင္းပထမေန႔မွာမွေက်ာင္းေနာက္က်ရတယ္လို႔"႐ုွိင္းခန္႔ေအာင္တေယာက္ေက်ာင္းပထမဆံုးေန႔မွာအိပ္ယာထေနာက္က်လို႔ေက်ာင္းေနာက္က်မွေရာက္ေတာ့
အလ်င္အျမန္မိမိတက္ရမည့္အခန္းကို႐ွာပီးဝင္သြားေတာ့အတန္းထဲမွာထိုင္ခံုေနရာလြတ္တေနရာမွာဝင္ထိုင္လိုက္တယ္

Aung khant kyaw:"Hi.. ငါ့နာမည္​ကေအာင္ခန္႔ေက်ာ္မင္းနဲ႔သူငယ္ခ်င္လုပ္လို႔ရမလား"ဟု႐ုွိင္းခန္႔ေအာင္ကိုေမးေတာ့

Shine khant thar:"ရပါတယ္ငါ့နာမည္က႐ုွိင္းခန္႔ေအာင္ ႐ုွိင္းလို႔ေခၚလဲရတယ္"

Khant paing:"Omm... အ့ဆိုအခုသူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္သြားေနာ္"

Shine khant Thar:"အြန္း"

Aung khant kyaw:"ခဏငါမင္းကိုမိတ္ဆက္ေပးမယ္ ဒါကခန္႔ပိုင္တဲ့သူကငါနဲ႔အထက္တန္းထဲကခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္း"

Shine khant thar:ေအာ္ ငါ့နာမည္​က ႐ုွိင္းခန္႔ေအာင္ပါ ခန္႔ပိုင္အ့ဆိုမင္းနဲ႔ငါလဲသူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ပီေနာ္"

Khant paing:"အြန္း"

Aung khant kyaw:"ဆရာမဝင္လာပီ"
__________________
All:"မဂၤလာပါဆရာမ.."

Tr:မဂၤလာပါသားတို႔သမီးတို႔ သာတို႔သမီးတို႔ကိုမိတ္ဆက္ေပးမယ္ေနာ္သူ႔နာမည္ကစစ္ေသြးခန္႔တဲ့ဒီroyal schoolပိုင္႐ွင္ရဲ႕သားေပါ့အားလုံးသူ့ကိုခင္‌ေပးလိုက္က်​ေနာ္"

All:ဟုကဲ့ပါဆရာမ

Shine khant thar:အဲ့ေကာင္ရဲ႕႐ုပ္ကိုကဘီလူးသံပုရားသီးကိုက္ထားတဲ့႐ုပ္နဲ႔အရပ္ကလဲမုိးေကာင္းကင္တက္ထိေတာ့မလိုဘဲေနာက္ပီးဆရာမကသာခင္ေပးဖို႔ေျပာေနတာသူေခ်ေနတာက်မျမင္ဘဲနဲ႔အတန္းထဲကဟာမေတြကလဲႀကိဳက္တဲ့သူကႀကိဳက္ၾကည့္မရတဲ့သူကၾကည့္မရနဲ႔ဟြန္႔...ငါေတာ့သူ႔ကိုသြားခင္ဖို႔မေျပာနဲ႔စကားေတာင္မေျပာဘူး"

Khant paing:မင္းကလဲဟိုကဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္မင္းနဲ႔ဆိုင္လားမသိရင္ မင္းကဘဲအရမ္းေခ်ာေနသလိုလိုနဲ႔"

Shine khant thar:ထားပါထားပါစာသင္ပီးရင္canteenသြားရေအာင္"

Aung khant kyaw and khant paing: oki...............
----------------------------------
At Canteen.....
Sitt Thway khant:Shitt......ဝိုင္းေတြကအားလံုးျပည့္ေနတယ္ကိုယ္ပိုင္တဲ့ေက်ာင္းမွာတက္ပီးေျမျပင္မွာထိုင္ရမလိုဘဲ ဟူး....."

Between Me and U 💙💙{ COMPLETE }Where stories live. Discover now