Başlangıç tarihi : 21.09.20 / 21.28Bu satırları 9 ayıma , her şeyime , beni uçurumun kenarından çekip alan biricik sevgilime yazıyorum
O gün iyi ki hayatıma girdin bebeğim seni çok seviyorum :)
🤍
Eve gelir gelmez hemen kendimi yatağa attım ve gözümü tavana dikip boş boş izlemeye başladım.
Sonra aklıma derslerimin olduğu geldi, yüzümü ekşitip yataktan yavaşça ve isteksizce kalktım.
Üstümü değiştirip çantamdan kitapları çıkardım ve dünyanın en isteksiz insanı olarak ödevimi yaptım.
♡♡♡
Akşam yemeğinden sonra odamda boş boş oturup wattye bakmaya başladım.
Arkadaşlarımın olduğu bi sohbet grubuna girdim ve oradakilerle boş boş konuşmaya başladım.
Birisi 'sevgilim olsun kız erkek fark etmez artık cmwlsöwöqşw' yazmıştı.
O an içimden bi ses ;
"Elif yaz buna" dedi
Hemen selam die mesaj attım, ilk defa içimde değişik bir his vardı.
tanrinngnahkrcocklri : Selaam
tanrinngnahkrcocklri : Ben Elif
tanrinngnahkrcocklri : Senn
aybenim- : Sakin LVNTLETGRKVNLKRJŞOOJŞG
aybenim- : Biraz değişik bi ismim var ama
aybenim- : Ravzanur
Kızla konuşmaya başladık, kendini falan tanıttıktan sonra birbirimizin instagramını aldık. Ve ordan konuşmaya devam ettik.
Daha ilk dakikalardan onu çok sevmiştim, sanki değişik bi şey vardı onda.
Aklımı karıştıran düşüncelerden kurtulup konuşmaya devam ettim
♡♡♡
Aradan 1 2 gün geçmişti ve garip giden bir şeyler vardı...
İlk defa hayatım da ilk defa bi duygu hissediyordum.
İlk defa bi kızdan feci şekilde hoşlanıyordum fakat daha tanışalı 1 2 gün olmuştu.
Sanırım ben yanlış anlamıştım, arkadaş olarak çok seviyordum onu dimi?
Evet öyleydi o anlamda çok sevdiğim için öyle düşünmüştüm ben..
Kendimi bu yalanlara inandırmaya çalıştım ama sonra kendime yenik düşüyor sonra aptal nasıl olur die düşünüp duruyordum.
İçimden umarım anlamamıştır die dua etmeye başladım.
Günlerden 15 ocaktı ve hava çok soğuktu. Bende bu soğukta servis bekliyordum :(
O an aklım Ravza'ya daldı, nasıl olurda beni 1 2 günde kendine bağlamıştı anlayamamıştım.
Servisin geldiğini anladığım korna sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım ve yüzüme vuran servisteki sıcak hava ile birazda olsa rahatladım.
🤍
Bölüm bitiş tarihi : 21.09.20 / 22.07
Selamın aleyküm agalarrr
Öyle çok çok güzel kitap yazamıyorum ama siz idare edin
Muuaahh 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valuable (gxg)
ChickLitShe's my everything, the most precious, the most precious, he's the one who pulled me off the cliff...