unreal

34 3 9
                                    


Olm benim b12 eksikliğim var yoksa yani buraya yb atmayı asla unutmamm

🤍

Yemin ederim her şey o kadar güzel geliyordu ki artık gözüme , sanki bir günde dünyam değişmiş gibiydi .

Bugün karne günüydü ve normalde ben bu sabah niye uyandım ya demek yerine gayet mutlu uyandım . Ravza'ya günaydın mesajını attıktan sonra kahvaltımı yapıp üstümü giydim . O sırada okula gidene kadar biraz Ravza ile mesajlaştım.

Hala biraz utanıyordum fakat çok mutluydum. İlk defa bir kıza bu denli sevgim tutkum ilk defa olmuştu . -biraz fazla edebiyat çalıştım da...kendimi peyami sefa gibi hissediom o yüzden.

Ve benim hala şaşırdığım şey 6 günde biri beni nasıl bu kadar bağladığı.. 6 gün sanki 6 aydı , bu kısa sürede bile çok iyi tanıyordum onu. Tüm saflığımla seviyordum onu , bundan emindim. O farken başka biri olmaya çalışmıyordum bile. Şöyle yapsam ne der diye düşünmüyorudum.

İçimde o kadar çok söylemek istediğim şey var ki.. Ama bazılarının ben bile farkında değilim..

****

2 gün sonra..

-her ne kadar bu kısmı yazmak istemesemde...

Ravza dünden beri hiç bir şekilde mesajarıma bakmıyordu. En sonunda bi arkadaşından nerde olduğunu öğrenmiştim . Ama ona hala çok kızgındım.

O gün hiç bir şeyden habersiz boş boş oturuyordum . Eğer saatler sonra olucak şeyleri bilseydim eminim bu kadar rahat olmazdım..

(akşam)

Evet bu hayatta en fazla ne kötü olabilir ki derseniz ... Daha sevgilime 3 gün bile doyamamışken annem ve babam onu öğrenmişti . Ve o yüzden de ayrılmak zorunda kalmıştık. Aslında ayrılmamıştık . Hala kendi içimde ona sevgilim diye hitap ediyor belki bir umut ona okutabilirim dediğim mektuplarda da ona o şekil hitap ediyordum.

Onu kaybetmek sanki nefesini kaybetmek gibiydi . Gözümden akan yaşlara asla engel olamıyordum .

*****

Ah ne çok özlemiştim onu . İnsan kaybedince anlıyor her şeyin değerini sözüne pek inanmazdım ama şu an afedrsiniz ama y*rrak gibi kalmıştım ortada.

Keşke son konuşmamızda soğuk olmasaydık diye iç geçiriyordum. Sonradan bir gün Ravza'ya okutacağım o defteri alıp içimden ne geliyorsa yazmaya başladım.

"Bebeğim seni çok özledim bugün 1.haftamız şu an hem çok mutlu hem de çok mutsuzum . Keşke son konuşmamız öylesine soğuk olmasaydı sevgilim . Umarım 1.ayımızı , 1.yılımızı birlikte kutlarız . Her neyse seni kalbim durana kadar seviyorum aşkım.."

🤍

Bu bölüm canımı çok sıktığı için bu kadar kısa ..

Neyse umarım bir daha ki bölümü 10 yıl sonra atmam .

Amin amin amin amin

Valuable (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin