i need to be alone

51 5 18
                                    

Tabiki de bu kitabı unutmadım

Bu bölümde biraz ilerleyen zamanı anlatıcam ama diğer bölümlerde yine kaldığım yerden (ocak ayından) devam edicem..

🤍


Bi kaç ay sonra...

O kavgadan sonra Ravza benimle konuşmak istemiyecekti biliyordum.

Ravza -ve arkadaşları ve ben -ve arkadaşlarım büyük bi kavga etmiştik.

Ve Ravza ile bi daha konuşur muyduk hiç bilmiyordum, ve zaten onca şeyden sonra benimle konuşur mu bilmiyordum.

Okulda da sürekli Ravza'nın ismini duyduğum için onu unutmam -aklımdan çıkarmam çok zorlaşıyordu cidden.

Arkadaşlarımın hepsi bi hevesti dese de onlara kulak asmıyordum.

Heves değildi çünkü, ben onu gerçekten çok seviyordum.

Benimle sürekli bu mesele yüzünden uğraşıyorlardı, tahtaya sürekli 'Elif ❤️Ravza' yazıp duruyorlardı.

Tabi hoşuma da gitmiyor değildi.

...

Onsuzluk çok zordu, alışmıştım ona. O yüzden içimde koca bir boşluk hissediyordum.

Ona kızmak isterdim ama yapamıyordum maalesef. Bazen keşke kızsam da unutsam diyordum ama sevgim engel oluyordu bu düşünceme.

Ama nadiren aşırı sinirleniyordum biraz da kendime kızıyordum. İnsanlara bu kadar bağlanmam çok kötüydü.

Birisi iki üç güzel söz söylese ya da azıcık ilgi gösterip güldürse hemen ona bağlanıyor aşırı çok seviyordum.

Buda benim en toxic özellğimdi kendimce.

🤍

BEN BURAYI UNUTMUŞUM MMSSÖAÖWÖWÖAÖAAÖQÖÖWÖ

ÇOK PARDON SÖWÖSÖWÖSÖWÖWÖWL

YENİ BİR AŞK DOĞSUN DİE YAZIOM KİTABI ;)) 1pembehikaye... DMSMLSÖAÖSÖWÖWÇWÇQŞQÇÇQÇQQÇQÇDÖÖDWŞWŞQŞQŞQŞQŞQŞ

HADİ ALLAHA EMANET

Valuable (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin