Proprietary

54 15 18
                                    


Şarkı aşırı hoşuma kaçtı bee

Başlangıç tarihi : 25.09.20

🤍

Bugün pazar olduğu için biraz geç kalkmıştım . Güzel bi gündü ama biraz soğuktu tabi , daha anne ve babam uyanmamıştı .

Bugün dershane olmadığı için mutluydum , hemen telefonu alıp Ravza'ya günaydın mesajı attım.

Sonra biraz daha yatakta oyalanıp kalktım . Her sabah yaptığım şeyleri yapıp biraz ders yapmaya başladım . Kahvaltı ettikten sonra da biraz annem ve babamla vakit geçirdim.

Saat çoktan 3 4 olmuştu , Ravza ile flörtleşe flörtleşe konuşmamız beni mutlu etmişti , ilk defa bi kızla böyle konuşuyordum . Ama bu his yabancı gelmiyordu sanki . Ravza sayesinde gerçek Elifi görmüştüm .

Erkeklerden değil kızlardan hoşlanan Elifi keşfetmiştim.


****

Saat 16.10 gibiydi Ravza ile sevgili muhabbetti açılmıştı , ona asla kızlarla çıkmam demiştim nedensizce durduk yere , belki de mallığımdan öyle demiştim .

Ravza 4 5 dakka sonra hayatımın şokunu geçirmemi sağlayan bi şey dedi ...

" Juliet'i Romeo'suna kavuşturmak ister misin , benimle çıkar mısın ? "

O an bana Ankara'da deniz var deseler daha az şok olurdum inanın . Kalbim durmuştu sanki , nefes alamıyordum .

" Evet Juliet'i Romeo'suna veririm , evet seninle çıkarım "

O an annemin beni yemeğe çağırdığını duydum , sofra da gülümsemeden edemiyorum . Demek Ravza da beni seviyordu.

Mutluluk , şaşınlık , heyecan karmaşası içindeydim . 4 5 dakika da hızlıca yiyip odama gittim .

Kendimi sevinçle yatağa attım . Aşırı mutluydum , sonunda istediğim şey olmuştu.

Ravza benimdi...


🤍

Agacım çok uzun yazamıom şaapmayın

Bitiş tarihi : 25.09.20

Valuable (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin