romovare realizată de FriendWithTheEnemy pentru ralucabrn15
#summercakes
Ah dragostea... cel mai frumos sentiment, fie el sub orice formă: dragoste de mamă, dragoste pentru un prieten sau dragoste adevărată. Păcat că minunații noștri Cameron și Alliana nu au putut-o experimenta în toate formele sale.Bine ați venit sau revenit. Astăzi vă prezint o carte ce are un loc special în inima mea, o carte extraordinară ce cu siguranță vă va pătrunde și vouă în suflet, ci anume "Amintește-ți de mine" scrisă de ralucabrn15
Alliana, sau mai simplu, Lynn, nu a avut multe întreaga ei viață. Fiind privată de dragostea părintească, tatăl ei fiind mort în urma unui accident, iar mama ei... cine știe pe unde mai umblă de această dată, bunicul i-a rămas singura alinare. O vorbă străveche spune că viața e o nenorocită, și ce mai nenorocită, astfel Lynn pierzându-și bunicul și văzându-l plecând chiar în viața ei, fiind nevoită după tragicele evenimente să-și ia viața în mâini de la simplă vârstă de șaisprezece ani.
Un scut rigid s-a format în jurul ei, fiind pătruns doar de cei mai buni prieteni, Rebecca și Travis. Rebecca și Lynn sunt definiția unei prietenii perfecte: Rebecca fiind cea mereu cu capul în nori — amuzantă, veselă, puțin dementă după spusele fratelui ei, iar Lynn cea ce o ține cu picioarele pe pământ — sensibilă, serioasă și o adevărată figură.
Cam la fel nu a avut parte de dragoste, dragoste adevărată. Prietenii lui cei mai buni, mătușa și surioara mai mică fiindu-i singura familie. Printre zecile de.... treburi, nu a avut timp să ofere mare importanță dragostei, asta până la Lynn ce crede că nu simte nimic mai mult decât o simplă atracție. Dar oare dacă nu e doar o simplă atracție?
O seară, un semafor stricat, căști și un porche sunt elementele principale din prima întâlnire a lor și momentul în care Cam era s-o lovească pe Lynn, și nu vorbesc de farmecele lui.
Lynn nu credea că străinul cu păr lung și ochi verzi ce era gata să îi ia viaţa va deveni subiectul principal al gândurilor ei, dar și o parte importantă din viața ei. Și nici nu se aștepta ca Ochi Verzi (așa cum îi spune ea) să apară la ea la școală, să ocupe banca din spatele ei la ore, să apară până și la locul ei de serviciu.
Cam e un tip arogant ce nu renunță ușor, astfel chiar și în urma ignoranței lui Lynn, nelăsând-o în pace. Iar Alliana... vrea să-i ia capul de pe umeri încă de la prima lor întâlnire, ignorându-l și rugându-se la toți sfinții să scape de el ceea ce creează situații absolut hilare între cei doi. Sunt asemenea șoarecelui și pisicii, cum îmi place mie să le spun. Și chiar dacă Cam în continuare tot o enervează, Lynn începe să-l simpatizeze. Dacă această simpatie devine mai mult?
Cam nu doar că se ţine după Lynn, dar o și apără și o ține departe de probleme, ceea ce nu ar fi ciudat dacă nu ar fi transformat o furculiță într-un proiectil și ar fi luat un bar întreg la bătaie.
Dar Cam nu e doar un tip simplu cu nasul pe sus ce s-a mutat în oraș pentru o perioadă scurtă. Ascunde ceva... ceva periculos ce i-ar schimba viaţa lui Lynn la 360 de grade.
Ce se va întâmpla dacă Alliana va afla adevărul? Atunci Cameron va alege siguranța ei sau dragostea?
@ralucabrn15 ne introduce nu doar o poveste frumoasă de dragoste, ci și un loc ce se simte ca acasă din care nu mai vrei să ieși. Stilul scriitoarei este extrem de frumos, capitolele nefiind nici prea scurte, nici prea lungi. Descrierea te atrage imediat, iar legat de titlu momentan nu am ajuns la partea unde să explice însemnătatea lui. Personajele sunt pur și simplu minunate, fiind imposibil să nu te îndrăgostești de ele sau să te regăsești în ele.
Mi-a plăcut la nebunie cum scriitoarea i-a conturat pe Cam și Lynn, dar și pe personajele secundare asemenea lui Kian, Jesse, Rebecca, David și mai mulți, scoțându-i pe fiecare în evidență într-un mod unic.
Recomand cu cel mai mare drag "Amintește-ți de mine" dacă dorești să te îndrăgostești de absolut toate personajele și să fii blocat într-o lume minunată, lumea lui Lynn și Cam. Și am reușit cu chiu cu vai să scot niște mici detalii de la autoare, precum că va fi un capitol special din perspectiva lui Cam și că cartea este de fapt o serie formată din trei volume. Trei volume pline de amuzament, întorsături ciudate de situație și cel mai important.... dragoste.
~ orient
Dacă dorești și tu o promovare, completează formularul de la primul capitol și noi îți vom realiza comanda în cel mai scurt timp.
CITEȘTI
Promovări - PAUZA
AcakMicuțele prăjiturele sunt aici să vă sară în ajutor. Ai o carte bună, dar nu ai suficiente voturi și lumea încă nu știe de ea? Ei bine noi suntem aici să îți facem cartea auzită. Echipa prăjiturelelor este gata să îți citească cartea și să-ți facă...