Tanıtım

13 3 4
                                    

   "Ve, bu yılın en çok yükselen kadın sanatçı ödülü Lana Del Rey'e gidiyor!"

    Lana heyecanla ayağa kalktı, en uzakta oturan insan bile anlardı heyecandan ellerinin titrediğini... Sahneye çıktığında etrafını ve insanları iyice inceledi. Ödülünü aldığında, iki şeyden emindi ya ödülü heyecandan düşürecekti ya da bayılacaktı. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

   "Bu ödül için teşekkür ederim, öncelikle beni hep destekleyen sevgilime ve aileme teşekkür ederim. Onlar olmasa buralara gelemezdim. Şarkımın bu kadar patlamasını ve bir anda yükselmeyi hiç beklemiyordum. Bir sabah kalktım ve şarkım en çok dinlenen şarkılar arasına girmişti!"

   "Bu çok güzel bir hikaye Lana, eğer zamanın varsa şarkını bize söyleyebilir misin?"

   "Tabii ki söylerim."

Ayaklar artık beni düşürmüyor,
   Beni bitiş noktasına götürüyor,
Tüm kalbim her attığım adımda    kırılıyor.
Ama umuyorum ki kapılar,
Bana senin benim olduğumu söyleyecekler.

   Lana söylerken, insanların tepkisini izliyordu. Ona göre şarkıları herkesin anlattığı kadar mükemmel değildi. Hatta radyoda şarkısını duyunca kapatıyordu. Ama bu kadar ünlü insanın şaşkınlığını ve etkilenişini görünce 'belki de o kadar kötü değildir' diye düşündü.

Cadde ışıklarının arasından yürüyorum,
Hata mı var yoksa dizayn mı böyle?
Cuma gecesi kendimi çok yalnız hissediyorum.
Bana evde gibi hissettirebilir misin, eğer sana benim olduğumu söylesem.
Sana söylediğim gibi tatlım.

İnsanların etkilenişini gördükçe daha da cesaretlendiğini hissetti Lana, biraz daha üst notalara çıkıyor, az da olsa güç gösterisi yapıyordu kendince.

Üzme beni, ağlatma beni,
Bazen aşk yeterli değil ve yol engebeli oluyor.
Nedenini bilmiyorum,
Beni güldürmeye devam et.
Hadi yükseğe gidelim,
Yol uzun, devam edebiliriz,
Bu arada eğlenmeye çalış.

   Herkesin arasında gözüne biri çarptı, sanki orada zorla tutuluyordu. Herkes takım elbiseler ve mükemmel şıklıkta elbiseler giymişken o dövmelerini kıyafeti yapmıştı...

Gel ve benimle vahşi tarafta konuş,
Yağan yağmurda seni sertçe öpmeme izin ver.
Sen çılgın kızlar gibisin.
Son kelimelerini seç.
Bu son sefer,
Çünkü sen ve ben, ölmek için doğduk.

   Şarkı bittiğinde şarkının duygusuna o kadar kapılmıştı ki bir an önce evine gidip güzelce uyumak istiyordu. Sevgilisine gitmek istediğini söyleyip yerinden kaldırdı. Gösteri daha bitmemişti ama o erken ayrılmıştı. Eve giderken aklında bir tek o dövmeli çocuk vardı.

Selamlar! Heyecanla yazdığım kitabımın tanıtım bölümüne hoş geldiniz. Tahmin ettiğiniz gibi bölümde kullanılan şarkı born to die, umarım beğenirsiniz! Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum!🌈🌈

Because Of You~LanaXJesseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin