VERON MAĞARASI

366 8 3
                                    

Dünyada çok gizemli kimselerin bilmediği ücra köşeler vardır.Bu yerler çoğu kişileri korkutur ancak sadece içindeki cesarete güvenenler bu yerlerdeki gizemi çözebilirler.Daniel Makuta isimli kişi 22 yaşında dağ tırmanışı yapan bir gençti.Bir gün Alpler (sıradağlar) de gezinti yaparken bir mağara keşfetti ve ona doğru yöneldi. İçerisi her korkutucu mağara gibi sessiz ve ıssız dı. Nedense bir anlık cesaretle içeri daldı birden ve karşısında yaşlı bir adam belirdi.Daniel şaşırmıştı.Bu adam böyle bir mağara da ne yapıyor olabilir di ? Sen kimsin diye sordu titrek bir sesle. Ben Yaknuda dedi yaşlı adam.

-Peki burada ne yapıyorsun ?

+Seni bekliyorduk.!

Daniel şaşırdığı kadar korkmaya da başlamıştı.

-Nasıl ! n.. ne yani neden? Diyebildi.

+Sen Veron ırkını devam ettirecek insansın Daniel.Seni bu dağlara biz yönlendirdik.Bizi bul ve kehanet gerçekleşsin diye.

-Bayım beni korkutuyorsunuz.Ne kehanetinden bahsediyorsun?

+Adam yerinden kalkarak elini Daniel’in alnına koydu ve sihirli kelimeleri söyledi ‘’ Basyatra Dipalto Eksoteks.’’

Daniel kendinden geçmişti. Yere yığıldı.

(Rüya olduğunu farkeder.Hışımla yataktan kalkar.)

Daniel kendi halinde herkes gibi normal bir insan dı. Bu kötü kabustan sonra bir duş aldı ve hemen ardından giyinip işe gitti.Farklı şeyler hissediyordu içinde masasında dosyalarına bakarken bir ses işitti derin ve ıssız dı bu ses ;

-Kardeşim…

Daniel bir yandan çok korkuyordu.Ama kalabalık bir ofisteydi ve insanlara nasıl açıklayabilirdi bu durumu? Susmaya karar verdi.Kendini normal hayatının kollarına bıraktı bir daha uzun bir süre bu sesi duymayacaktı.

ALACAKARANLIK VERON'LAR 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin