Harry ja Louis ovat tunteneet koko ikänsä, mutta mitä tapahtuu, kun Louis tunnustaa olevansa miehistä kiinnostunut? Harryn on vaikea ymmärtää sitä ollessaan vain 14 kun Louis on jo 16. Mitä tapahtuu lupaukselle joka tehtiin vuosia sitten, jossa luvattiin olla aina yhdessä?
*kiroilua* *ja rumia sanoja muutenkin*
-Louis-
Minun pitäisi kertoa hänelle, olen tuntenut hänet koko ikäni. Ei hän tekisi mitään. Eihän? Hän on välillä vähän raju suustaan ja muutekin olen lähes hänen veli. Olemme erittäin läheisiä. Olemme eri perheistä, mutta äitimme ovat tunteneet lapsesta asti. Jouduimme menemään kaikkialle yhdessä. Ei se haitannut meitä olimme niin kuin veljet. Silti tämä on vaikeaa, tajusin että tykkään miehistä ensimmäisen kertani jälkeen. Se ei tuntunut oikealta.
En ole kertonut vielä kellekkään muulle. Istun sängylläni ja odotan Harrya. Olen pitkittänyt tätä jo melkein viikon, 5 päivää. On jo aika kertoa. Olen edelleen epävarma kun ovi avautuu ja Harry tulee esille. Hän on niin hot noissa farkuissa.
"Moi jätkä."Ei hän on minun paras kaverini. Lopeta tää.
"Moi" sanon. "Aijotsä vihdoi kertoo et mikä hemmetti sua on vaivannu niiden bileiden jälkee?" Harry kysyy. "Joo, tai siis..." "Joo aion mä" sanon. "Okei hyvä sä oot ollu hiton outo ja häiritsevä koko tän ajan" Harry pyöräyttää silmiään.Minäkö häiritsevä, hänhän on kokoajan ollu mussa kiinni yrittämässä saada selville et mitä mä ajattelen.
"Noni antaa kuuluu jo." Harry sanoo kärsimättömästi. "Okei, sä tiiät ne bileet" "Ku mä lähin yhen tytön kaa sielt..." "Siis hetkine" Harry keskeyttää. "Ootko sä kertomas mulle et sä oot piilotellu viimeset 5 päivää vaa sitä et sä vihdoin menetit neitsyytes?
Hemmetin Harry. En hitossa. Tottakai se on hänelle pieni juttu kun hän on hyvännäkönen ja sais muijan vaan napsuttamalla sormiaan.
"Voitsä olla keskeyttämättä, kiitos" tuhahdan. "Okei" Harry pyöräyttää taas silmiään.
Hemmetti. Hän on nii hyvän näköinen. Ei Louis sun täytyy nyt kertoo. Nyt.
"No siis joo mä panin sitä tyttöö" sanon. "Vihdoinkin" Harry keskeyttää taas. Katson häntä ärsyyntyneenä. "Okei, okei mä lopetan." Harry sanoo. "Nii siis joo, mut mä tajusin yhen jutun" sanon nolona. Punastun.
Hemmetti, ei en saa punastua, voi hitto.
"Siis mä tajusin et..." "Et mä siis tajusin et..." sönkötän. Harry kohottaa kulmiaan. "Nii siis et mä vaan halusin et sä tiiät et mä halusin vaa kertoo..." "Vittu" Huudan kun nousen ylös sängyltä. "Okei, okei" "Mikä hitto sua vaivaa" Harry kysyy.
No ehkä hitto se et oon homo ja et kukaa ei tiiä ja ehk myös vähän se et saatan olla vähän ihastunu suhun vaikka sä oot mun hemmetin paras kaveri ja hemmetti sä taisit myös hakata yhen homon ku sä kuulit et se oli suudellu jotai jätkää julkisesti ja ainii ehk myös se et kukaan ei ees vilkase mua ku sä hitto oot kilometrin mun lähellä. Ei tyttö tai poika.
"Ei mul täs mitää mä vaan yritän kertoo sulle et mä oon h-" Huudan.
En halua huutaa sitä hänelle.
"Mikä sä oot?" Harry kysyy "Mä oon..." "Sori mä huusin mut mul menee vaa hermo suhun välil" tuhahdan. "Mä tajuun kyl et oon ärsyttävä, mut voisit vaa kertoo jo" Harry pyytää. "Okei mä kerron" "Eli siis mä taidan tykätä pojista" sanon silmät kiinni. Kuulen kun Harry nousee tuoliltani. "Mitä?" Hän kysyy hiljaa. "Mä oon niiku gay" sanon edelleen silmät kiinni. Seuraavaksi kuuleen vaan oven paukahtavan kovaa kiinni. Avaan silmät ja hän on poissa.
Hitto sehän meni hyvin voi vittu täs on taas seliteltävää.
-Harry-
Mitä hittoa? Louis? Homo? Ei vittu ei ei ei. Tää ei voi olla totta. Siis häh. Mikä on jääny mult huomaamatta. Joo se on ollu vähä outo lähiaikan, mut vika asia mitä aattelin, ois ollu se et se on hitto miehistä kiinnostunu. Mä tarviin jotai muuta ajateltavaa muuten mun pää räjähtää. Muistaakseni Niallilla on tänä iltana bileet. Joo täydellinen aika. Meen sinne. Kun pääsen sisälle meininki on jo katossaan etin nopeasti pöydän jolla on alkoholia.
"Heiii, etköss sää oo se joku 8-luokkalainen jätkä" kuulen jonkun tytön puhuvan mulle. "Joo, Harry" sanon. "En oo nähny sua pikää aikaan" "Mun nimi on Daisy, mut sä voit kutsuu mua ihan miks sä vaan haluut" Hän sanoo ja vinkkaa silmää.
Ei hitto flirttaaks se mulle. No miks ei, hän näyttää ihan hyvältä.
"Mä kutsun sua vaan Daisyks"sanon "Okei" "Haluuks sä tehä jotain?" Daisy kysyy.
Näin nopee tää tyttö, käy mulle.
Vetäsen nopeasti drinkin joka on kädessäni ja otan toisen. "Joo käy mulle" sanon. Vedän toisen nopeasti niin kuin kolmannen ja neljännen ja pari lisää ja kun olen tarpeeksi kännissä kysyn Daisylta haluaako hän lähteä minun kotiini. Hän vastaa myöntävästi ja lähdemme.
~13.30~
Herään vierelläni joku tyttö, ainiin Daisy.
"Hei, herää Daisy" sanon ja Daisy tuhahtaa, naurahdan ja tönäisen häntä hellästi. "Daisy herää" Sanon kovempaa. Hän alkaa vihdoin heräämän vähän. Nousen sängystä ja menen hakemaan särkylääkettä ja vettä meille molemmille.
Voi hitto mikä päänsärky, hetkonen ei hitto. Louis. Hän istuu keittiön pöydällä kiusallisena äitini vieressä.
"Mitä sä teet täällä" Kysyn Louisilta. "Mä tulin puhuu"hän vastaa. "Jaha" käännyn ympäri ja kuulen kun hän nousee ja lähtee perääni.
Heijj. Tää oli mun eka joten ei mikää paras mut ainaki yritin. Oli kivaa kirjotella tätä ja tuliki noit sanoi 822. No kuitenkin pitäkää hyvä päivä/ilta tai mikä tahansa. Moikku ja muistakaa tpwk:) Teen seuraavan osan viimestää viikonloppuna.
YOU ARE READING
Aina Yhdessä
FanfictionHarry ja Louis ovat tunteneet koko ikänsä, mutta mitä tapahtuu, kun Louis tunnustaa olevansa kiinnostunut miehistä? Harryn on vaikea ymmärtää sitä ollessan vasta 14 kun Louis on jo 16. Mitä tapahtuu lupaukselle joka tehtiin vuosia sitten, jossa luva...