"Heeey" hoor ik opeens achter mij. "Kut kind" roep ik lachend "Ik schrok me dood". Lachend lopen we verder. "We" zijn trouwens Sanne en ik. "OMG, moet je kijken" hoor ik dan een andere stem, of course daar is Soraya. Ze laat ons een filmpje zien, het filmpje is een nude filmpje van Calum Hood. "OMG" roep ik "Doe weg!!" roept Sanne. Soraya is helemaal fan van 5sos en 1D. 1D is geweldig dat snap ik maar 5sos vind ik niet zo geweldig. "Doeei schatjes" roept Sanne en daar gaat ze, op weg naar haar les. "Heeei bitchaaz" horen we dan achter ons. "Hmppf, Deli en haar bitchaaz" mompeld Soraya, net hard genoeg zodat ik het hoor. Ik schiet in de lach. "Waarom lachen jullie nou weer, bitchaaz!?" zegt Deli. "Nergens om bitchaa" zegt Soraya lachend. "Hmppf" mompeld Deli. "Hooiiii" hoor ik met een raar stemmetje achter me. "Malou" fluister ik naar Soraya. Lachend lopen we verder naar het muziek lokaal, het is woensdag by the way. De deur van het muziek lokaal zit dicht. "Shit!" zeg Ik "We zijn te laat". "Ja en dan nu maar hopen dat we gelijk aan die toets mogen beginnen." zegt Malou. Ik doe de deur open en loop het lokaal in. "Waarom zijn jullie zo laat dames?" vraagt meneer Boersma. "Eehm, ik ben gevallen op de fiets." zegt soraya "er zit ook een gat in mijn broek, die verder is gescheurd tijdens het fietsen". Ik moet moeite doen om mijn lachen in te houden. "Lisa, wat is er zo grappig?" vraagt meneer Boersma. Gauw ik moet wat bedenken "Eehm, gewoon het zag er zo grappig uit hoe ze viel" ik voel de ogen van de klas naar me kijken terwijl ik dat zeg. "Maar waarom moesten jullie er met zijn 3en bij blijven, terwijl er ook 2 weg konden gaan?" vraagt meneer Boersma. "Omdat niemand weg wilde, Lisa wilde echt blijven want die steunt mij heel vaak, en Malou wilde toen natuurlijk ook blijven en Deli, ja dat weet ik niet waarom die bleef" zegt Soraya. "Nou dan noteer ik Malou en Deli als te laat en dan hebben jij een Lisa geluk" zegt meneer Boersma. Nadat er een hele schooldag voorbij was gingen we met zijn vieren naar de Stad en haalen we een Milka Oreo bij de jumbo. "hé, Sanne nog steeds verliefd?" zeg ik op een plaagende toon. "Houd je bek!" sist ze. Ik schiet in de lach dan loopt hij opeens voorbij, zijn mooie lach zijn mooie ogen. Dan word ik weer wakker "heey" zeg ik gauw tegen hem. "Goedendag" zegt hij terug met die mooie lach op zijn gezicht. Zijn naam........ die weet ik niet eens. Hij loopt naar ons toe en gaat naast me zitten. "Eindelijk, haha kan ik me voorstellen. Ik ben Edward" zegt hij lachend. "Ik ben Lisa" zeg ik gauw. "Kom je ff mee?" vraagt hij. Gauw sta ik op en loop met hem mee. "bye girlz, tot zo!" zeg ik nog ff gauw tegen Soraya Malou en Sanne. Hij neemt me mee naar de bioscoop en dan zit ik opeens naast hem bij de film "Spotgaai" het derde deel van de hungergames. Ik ben zo blij, mijn eerste date. Ondertussen bij Soraya Malou en Sanne:. "Lisa heeft ook wel geluk zeg" zegt Soraya. "Inderdaad" zegt Malou. "hé, daar komt Lisa aan!!!" zegt Sanne. "Heeey" roep ik. Edward is al naar huis we hebben eerst nog een warme afscheids knuffel gehad. "Heb je gezoend?!" schreeuwt Malou. "Ssst" roep ik en ik ren op hen af. "Heb je gezoend?" fluisterd Malou nu nog een keer. "Nee, alleen een knuffel." zeg ik. We fietsen naar huis. "Doeei" zegt Malou. Nu alleen nog Sanne Soraya en ik. Ik zit met mijn hoofd in de wolken waardoor ik niet oplet, ik rijd zo tegen Sanne aan en val opzij waar net een auto aankomt, de auto rijd mij aan en dan word alles zwart.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het eerste hoofdstuk. Hopelijk vonden jullie het leuk en blijven jullie mijn boek lezen. xxxx een onzeker schrijvertje (nee, grapje gewoon xxx van Lisa ;)