Hoofdstuk 3: "Verlaten?!"

57 2 7
                                    

"Malou's POV"

Ik loop loop het kamertje van de directeur in, "Ga, zitten" zegt hij. "Malou, ik ben zwaar teleur gesteld in jou, deze school staan symbool voor het goed omgaan met je mede leerling en het niet toestaan van geweld. En dan slaat 1 van onze beste leerling een mede leerling bewusteloos!" "bewusteloos" denk ik dat betekend dat hij nog leeft!!! "Malou, ik ben bang dat ik je moet mededelen dat je deze school voor 3 maanden moet verlaten!" "huh" zeg ik verbaasd "hoe bedoeld u?". "Zoals ik het zeg, je bent geschorst voor 3 maanden." zegt hij boos. "Maar meneer hij roddelt achter mijn rug om dat ik lelijk ben enzo en hij WAS mijn beste vriend" zeg ik een beetje boos. "oke, oke" zegt de directeur "je word geschorst voor 1 maand en meneer Edward wordt 1 week geschorst". "oke" zeg ik  ik weet dat ik het toch niet beter kan krijgen.

"Lisa's POV"

Ik zit op de fiets naar huis, Malou is geschorst en ik ben best boos op haar. Hoe durft ze Edward te slaan hij heeft zo'n knap gezicht. Verzonken in mijn gedachtes kom ik uiteindelijk thuis. Ik ga meteen naar boven, en maak mijn huiswerk. "Lisa, wil je even de kontainer even ophalen" roept mijn moeder. "Ja, hoor" roep ik terug. Ik trek mijn crocs aan en mijn jas en ga naar buiten. Even kijken de groene container met de bloemetjes moet ik hebben. Ik pak de container maar ik voel dat hij heel zwaar is, ik til de deksel op en op dat moment springt er een gedaante in het zwart op pakt me vast en dan komt er om de hoek een zwart busje aangereden. Ze binden me vast en gooien me in het busje.

"Manja's POV"

[Manja is de moeder van Lisa]

Waar blijft Lisa nou, die container ophalen kost maar 2 minuten tijd ze is nu al 10 minuten weg. Wat als haar iets is gebeurt. Ik ren naar buiten en kom bij de containers aan. Daar zie ik dat er een kras op de lantarenpaal zit, zwarte lak. Onze container staat ook open en verschillende containers zijn omgevallen. Het ziet eruit alsof er hier een moord is gepleegd. Ik bel meteen 112 en vertel alles aan de politie. Ze komen er meteen aan. "Mevrouw, ik denk dat ik u moet medendelen dat uw dochter ontvoerd is, de kans dat ze nog levend is is zo'n 40%" zegt de politie man. "WAT!!!" zeg ik en ik barst in huilen uit.

"Lisa's POV"

Ik zit nu op een houten stoel en zit met kettingen vastgemaakt aan de muur, het is een klein en donker kamertje. Dan komt de zwarte gestalte naar binnen en brengt me eten. "Waarom doen jullie dit?!" gil ik. "Houd je bek" zegt hij en hij duwt een prop in mijn mond en gooit er heel veel water bij, ik heb het gevoel dat ik stik.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeeei, sorry voor het korte hoofdstukje. ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vind het in elk geval wel leuk om voor jullie te schrijven. Trouwens als je dit een leuk boek vind, is stemmen ook niet verkeerd ;)

xxx- mij

Friends?! (ON HOLD!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu