משפחת סולאנג'לו

431 18 0
                                    

וויל : פתחתי את העניים והשעה היתה שמונה בבוקר ואיסתובבתי לניקו והוא מיי גאד הוא כזה חמוד שהוא ישן "ניקס צריך לקום " אמרתי ונישקתי אותו בלחי "עוד חמש דקות " הוא מילמל "אן חמש דקות " אמרתי והוא קם "אני
בנתיים הלך להעיר את ביאנקה וריי " אמרתי והלכתי להעיר אותם . קודם ניכנסתי לחדר של ביאנקה ופתחתי את החלון "אבא , זו חוצפה לפתוח את החלון על הבוקר אני ישנה "אמרה ושמה את הכרית על הראש "אני יודע ביאנקה אבל צריך לקום " אמרתי "לא רוצה " אמרה ואיתקסתה בשמיכה ואז הרמתי אותה ושמתי על הריצפה והיא היתקבנה לחזור למיטה אבל חסמתי אותה "ניצחתה , אפו הבגדים " היא אמרה " על הכיסא , פאפא למתה מכין ארוכת בוקר ואת אוכלת ארוכת הבוקר " אמרתי . לי ביאנקה וריי קוראות לי  אבא ולניקו הם קוראות פאפא (אבא באיטלקית ) . בהלכתי להעיר את ריי שזה גם משימה לא קלה הם יכולות לישון עד אחד עם לא מעירים אותם ממש כמו ניקו . "בוקר טוב " אמרתי לריי ופתחתי את האור "בוקר רע ותעיר אותי שהיה צהריים " היא אמרה "לא "אמרתי והרמתי אותה ושמתי על הריצפה אבל היא קמה וחזרה למיטה "תקומי הוא שניסע לניו יורק בילדיך " אמרתי "למה נוסעים לניו יורק " שאלה "כי אנכנו עושים פיקניק בבית של משפחת וולדס " אמרתי והיא קמה "אני יכולה ללכת בפיג'מה " שאלה "לא " עניתי "הבגדים על הכיסא " אמרתי וירדתי למתה וראיתי את ביאנקה משחקת באוכל שלה ואז היא לכחה את המספריים שלידה ואז נילחצתי ואמרתי "ניקו " ואז הוא סם לב ולכך לה את המספריים "היי " היא אמר "השיער שלך מספיק קצר " הוא אמר . לפני חודשיים ביאנקה פשוט גזרה לעצמה את הצמה ולכן יש לה שיער מעוד קצר שמגיע לה לכתף לעומת ריי שביקשה ללכת לספר בימקום לספר את עצמה "השיער שלך מספיק קצר , תוכלי בבקשה " אמר ניקו ואז ריי הגיע "בוקר טוב פאפא " היא אמרה ואיתיישבה על הכיסה "בוקר טוב ריי " הוא אמר ואני עשיתי לריי קוקיות בנתיים וביאנקה הייתה עם שיער פזור כי השיער שלה היה יותר קצר מי של ריי . היתרגנו וניכנסנו לאוטו וריי בדיוק וביאנקה נירדמו תוך עשר דקות "ליאו אמר שגם הציידות יגיעו " אמר ניקו "אני בתוך שריינה תשמח ליראות אותנו " אמרתי . אחרי שעה אגנו לבית של ליאו וקליפסו . יצאנו מהאוטו אני אחזקתי את ביאנקה וניקו אחזיק את ריי ביד ולפני שניכנסנו אמרנו להם "אתם לא משתמשים בכוחות " והם אמרו "בסדר " ודפקנו בדלת וקליפסו פתחה לנו .

הנצרים של השבעה (הושלם ) Where stories live. Discover now