היא תרפה לו את הרגל ואז ... עשיתי לשם מהר מסע צלילים "תרחקי מאבא שלי " צהקתי אלייה "את יודעת מה הוא בדיוק עבר הוא איבד את אחותו את אימו וכימת את ידיד שלו הוא עבר את טרטרוס עם אבא שלי אז על תיגאי בואו " שהגתי עלייה ממש אבל ממש חזק אפילו ראיתי קמה חצויים שאיפו מבט ועלתי בארך חמישים שלדים "תהרגו אותה ללא רחמים קדימה " שהגתי ואחשב כבר הרגשתי שאן לי קול ואז היא פשוט איתפוררה ואתחלתי ליבכות וראיתי את ריי רצה אלינו "לא לא " היא צהקה "על תמות " היא שהגה ואז ראיתי את אבא רץ אלינו והוא לכך את פאפא בידיים ואז רץ למרפא ואז הרגשתי משהו טופס בי ואבא אמר "תיכך אותם למקום אכי בטוח סמי " והרגשתי שהוא עושה מסע צלילים ובום זיהיתי את המקום זה היה המיקלט של הבית של משפחת וולדס "אתם נישרות פו ולא יוצאות מיפו זה ברור " הוא אמר בקול מפחיד וריי התחילה לבכות "הי הכול היה בסדר" הוא אמר וחיבק את ריי "ביאנקה אבנת אותי " הוא אמר "כן פשוט ... מיילו בסדר " שאלתי בדמעות "שיצאנו מהביקטה שמנו צרחה מקפיית דם " אמרתי וניסיתי לא ליבכות אבל זה היה יותר חזק מימני "הי אתם יכולות רגועות מיילו הוא ... בסדר הוא צהק כי הביקטה אתחילה ליבעור אבל איסתבר שהוא חסין לאש אז הוא חיי ואמי לא צריך לישלוף נשק זה אנכנו " אמר סמי ואמי יצאה ממקום המסטור שלה "תודה לאלים שאתם חיים " היא אמרה וראינו את מיילו "אתה בסדר " אמרה ריי וחיבקה אותו "ברור שאני בסדר " הוא אמר שריי איתנתקה ממנו . סמי אלך לאבי עוד ילדים קטנים ואז שאלתי את ריי "פאפא בסדר הוא לא מת נכון " ואז אמי אנתה "הוא לא מת הוא חיי אילת המוות לא הדקה אותו יש לו עוד מלא זמן " היא אמרה וכדי לבדות שזה נכון שאלתי את ריי כי היא אף פעם לא משקרת לי "זה נכון " שאלתי אותה "כן זה נכון " היא אמרה וחיבקה אותי .
YOU ARE READING
הנצרים של השבעה (הושלם )
Adventureהילדים של :אנבת ופרסי , ניקו ווויל , ג'ייסון ופיפייר , ליאו וקליפסו , הייזל ופרנק