כאבור שמונה שנים במשפחת סולנג'לו

153 9 1
                                    

ריי: אני ישנתי ואז שמתי קול של אבא "ריי ריי צריך לקום " אני אמרתי לו בקול ישנוני "כן צתחך " ואיסתובתי לצד השני "ניקווו , קום נימס לי לאאיר את שלושתחם כול פעם " צהק אבא ואז אני קמתי בבעלה .

וויל : איתורתי השעה היתה שבע בבוקר ואיסתובתי וניקו כזה חמוד שהוא ישן
"ניקס צריך לקום " אמרתי לו "עוד אשר דקות" רתן "אני אלך לאיר את הבנות " אמרתי לו ואלכתי לאיר את הבנות . "ביאנקה צריך לקום " אמרתי לה אבל היא בתמורה רק איתחפרה מיתחת לשמיחה ואמרה "עוד חמש דקות " וחזרה לישון " ואז אני פתחתי את החלון "אבא לא אושים דבר כזה בבוקר ובקללי " צהה אליי ואני אלכתי לאיר את ריי . "ריי ריי צריך לקום " אמרתי לה "כן , תחף " אמרה ואיסתובה לצד השני , פתחתי את האור והחלון וזה לא והבוקר הזה כבר אולה לי על העצבים . "ניקווו ,קום נימס לי כבר לאיר את שלושתחם " צהקתי אליו "וויל אני קם " הוא אמר ונירה לי שהעבודה שלי ניגמרה הבוקר ואני אלכתי למתבח וחיקיתי שניקו יכין קפה. כי אני אשון בבישול , פעם הקודמת זה ניגמר ביד עם כביע רצינית , לא שלי של ניקו . "בוקר טוב " אמר ניקו נישק לי על הלחי "בוקר טוב " אני אמרתי ונישקתי אותו בחזה והוא אלך לאכין לנו קפה ולבנות ארוכת בוקר .

ניקו : "בוקר טוב " אמרתי לביאנקה שירדה לבושה בחולצה שחורה של בית ספר וג'נס שחור "בוקר רע " היא אמרה בישנוניות , אחרי כמה דקות ירדה גם ריי "בוקר טוב " היא אמרה בחיוך "בוקר טוב " אנינו לה והם אתחילו לאכול את האורוכות הבוקר שלהם .

ביאנקה : אגנו לבית הספר שהיה ממש ליד הבית שלנו וזה היה הבית ספר היחיד בכפר שגרנו .  אחשב היה שיעור אחרון לשנה הזו. ראיתי את לייסי ניכנסת לכיתה "שלום תלמידים אני לייסי גרייס ואני יחליף היום את המורה למטמטיקה כי היא חולה , מישהו יכול לומר לי מה אתחלתם לילמוד " שאלה וקמובן שאף אחד לא אנה "בסדר מה המבחן הקרוב שלכהם " שאלה ורק ריי אצביע "כן ריי " אמרה לייסי שכבר אקירה אותה "מבחן בגאוגרפיה " היא אמרה ואז כול הכיתה אתחילה לאיתנפל אלייה "שקט " צהקה לייסי ואתחילה ללמד גאוגרפיה , ביגלל שהיתי משואמת אס ציירתי שלדים במכברת ואז שמתי צילצול "השיעור ניגמר חופשת קיץ נהימה " היא אמרה וכולם פשוט דהרו מהכיתה . אני וריי אלכנו אבייתה "אני מזה שמחה שאנכנו נילך למחנה " אמרה ריי "גם אני סוף סוף יוכל ליראות את מיילו" . אני ומיילו כבר נינו זוג וריי היא יוצאת עם מישהי מביתן קטה .

הנצרים של השבעה (הושלם ) Where stories live. Discover now