Başlangıç

82 1 1
                                    

Güneşin doğuşuyla uyandım hemen pofuduk pembe tavşanlı terliklerimi giydim. Mutfaktan iğrenç bir koku geliyordu evet bu üvey annemdi. Ne zaman yemek yapmayı öğrenecek bu kadın? hemen banyoya doğru yürüdüm ama her zamanki gibi çirkin prens in işgalindeydi. Unutmuşum çirkin prens benim küçük kardeşim kerem. Keremin büyüteç gibi gözlükleri ve o ayrık dişleri yüzünden ona çirkin prens adını taktım. O da neydi babam prenses yemek hazır dedi. Hemen mutfağa koştum masaya oturdum. Babamı çok seviyorum herzaman bana prenses der. Aslında herkes bana prenses der. Her neyse hemen yemek faslını geçip üstümü giyindim. Özel şöförüm hemen kapının oradaydı koşup arabaya bindim. En yakın arkadaşlarım Eylül ve Sude cama yapışmış sinek gibi arabanın dibine girdiler. İkiside salaktı onlarla takılma sebebim isteklerimi yaptırmaktı çünkü ben çok üşengeç bir kızdım. Kızlar aynı anda ''Günaydın Damlam'' demeleriyle Eylül çantamı aldı hemen sınıfa çıktık herkes etrafıma toplanmıştı babamın bana alıcağı attan bahsediyordum ki. İlayda içeri girdi görmezden geliyordu beni hemen sözümü ona çevirdim. Söz attan açılmışken İlayda bana bir konuda yardım edebilirmisin? İlayda Tabiki diye cevap verdi. Konuşmama devam ettim. Dün bindiğim atı gördün at şöyle diyordu 'hiiii' bunu bana tercüme edebilirmisin. İlayda hemen cevap verdi Hiçbir fikrim yok ben at değilim. Aa sen nesin peki dedim ve kızlar gülmeye başladı. İlayda ben bir insanım senin gibi dedi. Hımm bir insan nasıl böyle hayvan gibi görünebilir dedim. İlayda sırasını sertçe itip kaçtı kızlarla kahkaha atmaya ve arkasından konuşmaya başladık o sırada sınıfa öğretmen girdi. Yanındada İlayda vardı. Öğretmen bana sert bir bakış attı bende karşılık vermeden duramadım dersten çıktım babamı çağıracaklarını söylediler umrumda bile değil babam zaten okulun sahibi prensesinin üzülmesine asla izin vermez.

KarmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin