4.Bölüm- Yeni kızlar

41 0 1
                                    

O şaşkınlıkla kendime cimcik attım bu saçma rüyadan uyanmak istiyordum. Kızlar benim sormiyacağımı anlamış olmalılar ki kendilerini tanıtmaya başladılar. Öne geçip sıcacık bir gülümsemeyle beni karşılayan kahverengi su dalgası saçları olan şirin mi şirin kız adının Ayşenur olduğunu söyledi. İtiraf etmek gerekirse güzel kızdı öpülesi kırmızı dudaklara sahipti tabi ayşenuru öpücek değildim. Ayşeden hemen sonra beline kadar uzanan kızıl saçlara ve babamın bana öğüt verdiğinde uzaklara daldığım denizin mavisi gözlere sahipti bir gözünü kırparak konuşmaya başladı. Selam tatlım ben Nazlı genelde bana miki derler bu arada hizmetçi falan değiliz güzel şakaydı diyerek konuşmasını tamamladı. Kısa bir nefes aldım onlar konuşurken nefes alamıyordum sanki. Ardından kavga eden diğer iki kıza takıldı gözüm kendilerini bile tanıtmamışlardı. Onlara baktığımı gören Ayşe hemen kulağıma doğru eğildi ve kısık sesle o ikisi kardeşler sürekli kavga ederler sen onlara aldırma dedi fısıldayarak ve geriye çekildi.Onlara göre küçük ama bizim için 3 saat geçen kavgalarından sonra kendilerini tanıtmaya başladılar. Esmer ama bir okadarda güzel koyu kahverengi uzun ve düz saçlarını tamamlayan kahverengi pırıl pırıl gözleri vardı adının Ceren olduğunu söylemesiyle. Ceren in konuşmasına dahil olan siyah kıvırcık saçlı timsah derisi çantamın üstündeki yeşil parlak pulların rengindeki yeşil gözlerli olan kız adını vurgulayarak söylemişti. Adı İnci’ydi hepsi kendini uzun uzun tanıtmak istiyordu ama ben bu tanışma bölümü hemen geçereken. Ceren heycanlı bir şekilde peki sen kendini tanıt demişti. Kendimi kısaca tanıtığımı sanıyordum ama 1 saaten fazla olmuştu. Ben kendimi tanıtırken inci çoktan güzellik uykusunu bitirmiş yeni rüya allemlerine doğru yol almıştı bile. Direk çantamı açtım bana ayrıldığını söyledikleri küçük dolaba eşyalarımı sıkış tepiş koydum. Dolap aynı patlamaya hazır volkan gibiydi. Cebimden ceptelefonumu çıkarttım derken Nazlı derinden of çekerek kızım sen gerçekten ne yaptığını sanıyor? Dedi. Sadece arkadaşlarıma haber vericektim dedim masumca. Nazlı sertçe karşılık vermek yerine sakin bir tavırla yukarıdaki kamerayı gösterdi 7/24 kameralardan dikizleniyorduk içimden böğürerek ‘’OLAMAĞĞZZ’’ dedim.  Bir anda telefonum elimden kayıp oldu odaya ani bir giriş yapıp telefonumu alan öğretmene bakıyordum. Neye uğradığımı şaşırmıştım Yüzümde boş bir ifadeyle telefonumun gidişini izliyordum gidiyordu, gitti ve gitmişti. Nazlı sana söylemiştim dercesine yüzüme baktı bende hemen yüzümü çevirdim. Cama gitmişti gözüm orda datlumu datlu bir çocuk görmüştüm çocuğa dalmışımtım kızların varlığını bile unutmuştum. Kızlar bu gün bizim günümüz olsun senin gelişinin şerefine parti verelim demişlerdi dikkatim dağılmıştı tekrar baktığımda datlu çocuk çoktan gitmişti. Kızları onayladım o gece ne olduysa iyilik meleği gibiydim kimseyle dalga geçmiyor, aksine sürekli gülüyor ve eğleniyordum Eylül ve Sude’e kesin beni çok merak etmişlerdir.

Eylül;

Ay bu gün bi sessizlik var ne güzel kesin bu günü alışveriş günü ilan ediyorum. Hemen sude’ye mesaj atmalıyım. Sude’ye mesaj atmamla birlikte aynanın karşısında kendime bakıyor ve tüm elbiselerimi deniyordum belki yolda belki görürdüm bana aşkını ilan ederdi. Düşüncesi bile güzel lan üstüme en çok yakışan çilek desenli beyaz elbisemi giydim yanımada minak çilek şeklindeki pembiş çantamı tamamlayan pembe topuklu ayakkabılarımı aldım. Saatlerce aynada kendime bakığıma eminim telefonumun sesiyle arkama döndüm Sude çoktan hazırlanmış ve AVM’ nin önünde beni beklediğini yazmıştı. Sudeyle buluştuğumuzda o kadar mutluydum ki bu mutluğun sebebi neydi bilmiyorum sanki güneş yüzüme doğmuştu yada istediğim pembe araba sonunda alınmışçasına kahkahalar ve gülücükler saçıyordum. AVM’ de gezinirken sessizlik hissetmiştim sonra aklıma dank etti Damla yoktu!! Damla yok damla yok diye tekrarlıyordum Sude sakince kulağıma eğildi boşver onu dedi. Bu kelime içimi rahatlatmıştı ama sahiden Damla neredeydi ? Neden yoktu ?

 Arkadaşlar votelerinizi bekliyorum umarım beğenerek severek okuyorsunuzdur önerilerinizi bekliyorum sizi seviyorum :))

KarmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin