3.Bölüm- Yatılı Okul

65 1 0
                                    

-Evet dinliyorum?? + Kızım ben senin için bir karar aldım! – Ne kararı baba?? + ...

Sessizlik olmuştu nedeni üvey annem ve babamın sert bakışmalarıydı sanki gözleriyle konuşuyolardı babam  ayağa kalktı yüzünü bana çevirmesiyle sanki ayağını taşa çarpıp yere düşmüş bunu önemsemeyip kıyafetine baktığında yeni kıyafetinin yırtılmış olduğunu gören küçük kızlar gibi çığlık attı. Neydi yani rüya değilmiydi gerçekten yüzüm canavarmı benziyordu? Babam konuşmasına devam edememişti. Üvey annem  babama dönüp konuşmaya başladı.

-Benim bildiğim bir güzellik merkezi var Damla’yı oraya götürelim ne dersin?

+Bundan eminmisin Damla’yı eski haline çevirebilirlermi?

-Tabiki !!

Konuşmaları bittiğinde bana gidip giyinmemi ve arabaya gitmemi söylediler. Hemen odama çıktım siyah botlarımı siyah yırtık kot pantolonumu ve  siyah kapşonlu sweatshirt’ ümü giydim hemen aşağı koşar adımlarla inerken kapşonumuda kapattım. İnsanların yüzümü görmesini hiç istemiyorum. Hemen dışarıya çıktım araba kapının hemen önündeydi bizimkiler çoktan gelmişlerdi. Hemen arabaya bindim. Yol boyunca uyumuşum arabanın durmasıyla uyandım hemen güzellik merkezine girdik. Durumu üvey annem çalışanlara anlattı. Kapşonumu çıkarmamı istediler. Kısık bir sesle mırıldanarak çıkartmak istemiyorum dedim. Fakat üvey annem küçük bir hamleyle kapşonumu çıkartı. Böyle birşey yapma hakkı yok!! Çalışanlar iğrenerek yüzüme baktılar kendilerini zor tutuyorlardı hemen beni arkadaki bir odaya aldılar odaya girer girmez gözlerimi kapattım. Bir çok işlemden geçtiğimin farkındaydım. Sonunda odadan çıktım ve gözlerimi açtım. Sonunda eski ben olmuştum hatta dahada güzel görünüyordum üvey annem ve babam ın yüzleri gülüyordu. Tuvaletimin geldiğini fark ettim babama tuvalete gidiyorum işaretini verdim, babam tamam dercesine başını salladı. İşim bittikten sonra aynaya baktım ve cam bardağı kırabilecek şekilde çığlık attım koşarak yanıma geldiler tekrar canavara dönmüştüm . Çalışanlara bir sürü hakaret ediyordum babam kolumdan tutup arabaya sürükledi. Arabaya bindiğimde babam  sert bir şekilde bağırdı. Yeter artık Damla hiçbirşeyden mutlu olmuyorsun. Yötör örtök dömlö höçbörşöyön möylö ölmöyörsön iç sesim saçmalamaya başlamışken babam yine  herzamanki boş konuşmalarını yapıyordu birşey dediğini duydum  ‘’ Damla seni yatılı okula vermek zorundayım anca orda kendini düzelte bilirsin.’’ Demişti cevap vermek istedim ama veremezdim babamın kararlarına karşı gelirsem babamda isteklerimi yapmazdı. Tamam dedim sert bir tavırla hemen eve döndük. Babam yukarıya çıkıp bavulumu hazırlamamı söyledi hemen yukarı çıktım elime gelen herşeyi doldurdum utanmasam küçük ayımı bile koyucaktım. Hemen aşağı indim arabaya yöneldim hizmetçiler bavulumu arabaya koydu canım gitmek hiç istemiyordu.  Babam arabayı işaret etti hemen arabaya bindim. Uzun bir yolculuk olucaktı kulaklıklarımı taktım şanssız bir kız olduğumu  unutmuşum şarjım %1di içimden böğüre böğüre ağlamak geldi. Gözlerim şu pembe şirin mi şirin bir okula takılmıştı kesin bu benim oklumdu  aslında buna dayana bilirdim. Arabanın kapısını açıcaktım ki babam orası değil dedi en sert sesiyle. Off Banane ben orayı istiyorum hıh neden bu kadar şanssızım ki. Hiç  kimseyle alay etmez kardeşimle iyi anlaşır üvey annemide çok severdim ne saçmalıyorum ben hiçbirini yapmadım ama üzülmüyorum babam hatasının farkına vardığında gelip benden özür dileyecek bende özürünü kabul etmicem ve onu aynı bana yaptığı gibi yatılı okula göndericem. Dur bir dakika babam okulunu okudu ki ozaman onu huzur evine falan kapatırım  üvey annem ve kardeşimide sokağa atarım. Süper !! iç sesim konuşmayı durdurmuş ve son sözcüğümü babam duymuştu okula geldiğimizi fark ettim burası nasıl biyer böyle  karaböcekler gibi dolaşan kızlar burası kızlar için olmalı. Okul aynı hapisaneye benziyor çok itici bir duruşu vardı ve bizim okulun çeyreği olamaz. Derken hemen arabayı karşıladılar yaşlı gözlüklü yüzünü sanki eritmişler gibi sarkan etlerini görünce midem bulandı aynı üvey annemin yaptığı mısırlı çorbaya benziyordu. Babam arabadan inmemi işaret etti gözleriyle hemen toparlanıp indim kadın beni baştan aşağı süzdü yüzümü görünce çığlık atması gerekirken hiç birşey demedi bu kadın okulun müdiresi olmalı yaka kartında müdire Sela yazıyordu. Hemen odamı göstermelerini istedim bavulumuda kendim taşımak zorundaymışım buranın bir hizmetçisi yokmu? Diye sordum M.Selda cevap bile vermedi bu tavrı sinirimi bozmuştu hemen odama gitmek için bavulumu aldım koşar adımlarla okulun bahçesini geçtim ve odama girdim oda aslında çok hoşuma gitmişti kocaman bir odaydı tabi farkına vardılar benim özel biri olduğumun ve bana en büyük odayı verdiler yatak örtüsünün üstüne  siyah itici bir gömlek,uzun siyah bir  elbise vardı. Ne kadar saçma insan gömleğin altına pantolon veya mini etek verirdi bu bedava giysileri hgemen köşeye attım üstümdekileri çıkartım ve günlük kıyafetlerimi giydim saçımıda babamın zoruyla toplamıştım hemen saçımı açtım yatağa girdim o sırada odaya 4 tane kız girdi bunlar hizmetçi olmalı heralde yatağımdaki bedava o itici kıyafetleri ve bu gün giydiğim kıyafetlerimi verdim. Diğerlerinede odayı toplamalarını ve şu 4 adet fazla yatağıda almalarını emrettim. Kızlar sert bir şekilde biz hizmetçin değiliz oda arkadaşınız dedi. O anki yüz ifadem nasıldı bilemiyorum ama  yüzümün hala çirkin olduğunu biliyorum. Kızları baştan aşağı süzdüm tekrar yatağıma girdim. Bir saniye Ne!! Oda arkadaşlarımı ?

Selam arkadaşlar votelerinizi bekliyorum umarım 3. bölümü beğenmişsinizdir :))

KarmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin