İyi okumalar değerli okuyucularım 😄😄😄
Bu düşüncelerden sıyrılıp Eceye baktım. Tostunu yemeye başlamıştı hâlâ endişeli olduğu belliydi.
Onu bu endişelerinden kurtarmak için hem de biraz kafa dağıtması için sabah servisteki olayı anlatma fikri geldi aklıma tabii ne kadar işe yarar orasını bilmiyorum.
-Ece ben sabah serviste bir çocuğun üstüne düştüm biliyor musun.
-Nasıl düştün noldu?
-Servis çok doluydu, bide çukura düşünce ben dengemi kaybedip hooop çocuğun üstüne düştüm.
-Ahhaha hem komik hem de kötü bir durum. Çocuğu tanıyor muydun peki?
-Yok tanımıyorum sarışın bir çocuk, ilk defa gördüğüm birisi.
-Hmm o zaman rezil olma ihtimalin biraz daha azaldı. Tanıdığın birisi olsaydı seninle bayağı bir dalga geçebilirdi tabi herkes aynı değildir orası ayrı.
-Evet sanki daha iyi gibi tanımıyor olmam.
-Eee sonra ne oldu?
-Ne olsun bizim çocuk çok esprili çıktı yok efendim kucağını çok sevmişim de yok efendim kalkmayı düşünecek miymişim de. Biraz sinir oldum sonra zar zor üstünden kalktım zaten okula gelmiştik.
-Bak sen şu çocuğa sanki bilerek düştün üstüne.
1 Gün sonra
Tuğran:
-Anne ben çıkıyorum ilk günden okula geç kalmak istemiyorum akşama görüşürüz.
-Tamam oğlum kendine dikkat et yaramazlık yapma.
-Anne ben çocuk muyum ne yaramazlığı.
-Tamam oğlum geç kalma hadi öptüm.
-Bende. Hadi güle güle.
Hadi bakalım bu yeni okulda beni neler bekliyor. Umarım seveceğim bir ortamdır.
Şimdi okul servisini beklesem gelmesi yarım saat alır,dolmuş beklesem o da olmaz dolmuş ile yolculuktan hoşlanmam en iyisi yürümek hem temiz hava alırım hadi bakalım Tuğran yeni okulun seni bekler.
Yolda yürürken hafiften esen rüzgar ürpermeme sebep oldu. Hasta olmak istemiyorum hasta olunca aklıma küçükken geçirdiğim havale geliyordu. Küçük olmama rağmen çok iyi hatırlıyorum o anları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEOULESO✔
General Fiction《~ŲMĄŘĮM §ĘVËŔŚÌÑ~》 Zorbalık, şiddet, yalan, iftira... Tükendim artık... Sanırım tek kurtuluş bu... Üzgünüm...