Bab 3

6 2 0
                                    

"Jong Woo rasa doktor tu tak baik"kata aku."

Keesokkan harinya.
Hye telah dipindahkan ke hospital yang lain.

"Puan Hye dah boleh keluar tengah hari nanti"kata doktor Lee."baik doc"jawab Hye.

••••••••••••••••

"Hye rehat dulu"kata Puan Choi.

Jong Woo's POV.
Aku membaringkan diri di sofa dan teringat akan Seon Ae.

Flashback.
Malam itu di hospital yang kebakaran.

"Ee..em Seon Ae"."ye,jalau takda apa ii saya pergi dahulu"."awak tak ingat kenangan kita bersama?"."please jaga cinta kau kat hospital tu"kata Seon Ae lalu pergi.Belum sempat dia pergi,aku menahan lengannya dari pergi."are you sure tak ingat?".Tiba ii.

"Sayang,sayang okay ke?"tanya Doc.Yung Gi."Hye terus menarik tangannya dan memeluk Yung Gi.

Kita panggil doc tu Yung Gi ye gais?

"What?"tanya aku."ni siapa?"tanya Yung Gi."entahlah wak"."saya bf Seon Ae dan tak lama lagi kami tunang"terang Yung Gi.Aku terkejut dan hampir pengsan."no,Seon Ae awak tak ingat bagaimana kita berjumpa?"."ingat but your mom tak suka aku,sebab aku MISKIN"."tapi, awak nampak macam mewah".

"Aku rasa tak baik awak kacau gf saya dan tolong hormat saya sebagai bakal tunang dia"."pergi sekarang"tambah Yung Gi.

Aku berlalu pergi dengan perasaan yang kecewa.

End flashback.

"Biy?"tanya Hye."saya panggil awak banyak kali tapi awak tak dengar"."ok,ye?"."kenapa mengelamun?"."nothing"."cakaplah biy"."nothing"."biy..."."I SAID NOTHING!".

Kata aku lalu pergi ke bilik tidur.Aku menangis teresak esak.

Tok!tok!

"HYE JANGAN GANGGU AKU".

"biy,biy tak kasihankan baby dalam perut ni ke?"."TU BUKAN ANAK AKU PUN"."Wait-what?".

Sorry readers,author lambat update.Author akan update kalau readers meningkat 40.Author tahu memang sikit tapi bagi author ia sangat bermakna dan author bersyukur.Harap readers semua teruskan baca cerita ini dan votement.

Boss Park's love story 2Where stories live. Discover now