Bab 6

7 2 0
                                    

"saya orang gaji dia tuan"."ouh,mana Kai?"."dia pergi hotel"."buat pergi hotel?"."nak bermalam"."yelah aku tahulah dia nak bermalam takkan dia nak menari tiang kat sana".

"Ada perempuan ajak dia bermalam kat hotel".

Hye's POV.
Aku geram akan keterangan orang gaji Kai.

"Apa yang keluar dari mulut kau ni semuanya palsu"kata aku pada orang gaji Kai."jika puan tidak percaya,puan boleh blah"."Kalau dia dah habis nari tiang,suruh dia call nombor ni"kata Jong Woo sambil menunjjukkan kertas kecil berisi no.hp Jong Woo.

****
Seon Ae's POV.
"Yung Gi,rantai aku hilang"kata aku sambil buat memek muka."maybe tertinggal kat restoran"."kita tidak boleh patah balik sekarang dah jauh berbatu batu"kata Yung Gi dengan muka meluat.

"Awak,tahu tak yang rantai tu mahal sangat tahu tak?"."i'm sorry"."sorry,sorry,tak cukup untuk aku"."means?"."kau kena bagi aku cincin kat tangan kau tu".

Sopannya Yung Gi guna bahasa aku kau,beginikah sikap dia yang sebenar.               

"Awak tahu tak yang cincin ni mahal?"."rantai tu lagi mahal"."awak,please jangan buat aku macam ni,rantai hilang tak perlu ganti kot.....,lagipun saya gf awak and awak tak ikhlas nak couple ngan saya apatah lagi bertunang terus kahwin"kata aku sambil memalingkan muka darinya.

"Okay,fine.esok aku cari".

Yung Gi's POV.
"Susah sangat ke nak ganti?gf takda guna,macamlah rantai takda orang curi"bisik hati kecilku.

Beberapa minit kemudian,kami telah tiba  di rumah Seon Ae.Kemudian aku memandu ke rumah aku.

Hye's POV.
(Message)

To:Kai

Me:Kai?

Kai:nasib perempuan tu mandai berlakon jadi orang gaji.

Me:lambat laun kita akan kantoi juga😢

Kai:baby......please trust me.aku akan bertanggungjawab tapi idk.

Me:takkan aku nak minta cerai ngan Jong Woo?

Kai:takda cara lain baby

Me:ada

Kai:what?

Me:?@#$-$**-++(((&#

Author's POV.
Author buat camni sebab Hye tengah bagi idea pada Kai.Jadi idea tu mana readers boleh tau sekarang kan...?maybe ep lain ada ideanya muncul nanti.readers semua harap sabar menunggu ye?

Thank you because reading,vote and comment  my book.

Boss Park's love story 2Where stories live. Discover now