- daca dragostea te cheama, urmeaz o chiar daca drumurile ei sunt grele si abrupte - khalil gibranToti elevii ridica mana fericiti, iar profesoara incepe sa-i noteze pe carnetelul sau.
Deodata Marinette cu Adrien se ridica speriati.
" NU POT VENI " spun cei doi deodata si se privesc ciudat
Fata stia ca nu poate parasi Parisul, cine mai avea grija de el daca ea nu este ? Motan Noir oare se putea descurca singur ? La fel gandea si baiatul. Oare ce va face Buburuza daca el o sa plece timp de 2 saptamani din oras ?
" De ce ?" intreaba profesoara ridicandu-si capul din caiet
Cei doi se gandesc la scuze. Fiecare avea varianta si scuza sa, dar in momentul acela nici una nu era destul de buna si convingatoare.
" Credeti ca nu va lasa parintii ? Vreti sa vorbesc eu cu ei ? "
" Nu, nu este nevoie. O sa incerc sa rezolv problema ca sa pot veni " spune fata cu o retinere
" La fel si eu " sopteste baiatul, dar auzindu-se destul de clar in clasa
" Bun, acum ca am stabilit, vreau sa vorbim de camere. Hotelul are si apartamente cu 2 camere, deci o sa stati 2 fete intr-o camera si 2 baieti in cealalta camera a apartamentului pentru a evita certurile. Va rog totusi sa nu se intample altceva daca o sa stati baieti cu fete, da ? Va rog sa scrieti cu cine vreti sa stati si in functie de alegere o sa decid cu ce baieti o sa va pun. "
Fiecare banca si-a scris numele impreuna, iar profesoara a trecut printre banci si a luat foile pentru a le analiza .
Marienette era incantata si totusi deodata speriata. Daca are ghinion si e fix cu Adrien in camera ? Nu o sa pice cu el in camera, era sigura, deoarece toata scoala si toti profesorii ii stiu cat de mult se urasc si cat de mult se cearta, iar doamna Bustier a zis ca incearca sa evite ciondanelile intre elevi.
Dupa ore, plecara acasa. Copiii isi anuntasera parintii de excursie si fiecare trebuia sa semneze si sa aprobe calatoria elevilor .
Parintii lui Marinette se bucura cand auzire vestea. Erau incantati de ideea ca fata lor viziteaza lumea impreuna cu clasa, avand sansa sa cunoasca locuri noi .
Parintii lui Adrien erau incantati ca isi petrece timp liber pentru ca fiul lor nu prea mai are timp de relaxare deoarece este preocupat de modeling si scoala. Cel putin asa cred ei, dar baiatul chiar se distreaza cand poate, fie ca el insusi, fie ca Motan Noir.
Excursia se apropie din clipa in clipa, fata deja incepuse sa si impacheteze si sa si calce hainele ca sa nu mai piarda timp. Isi impacheteaza mai multe tipuri de haine isi ia si o geaca mai groasa si hanorace. Chiar daca este cald in Spania, fata vrea sa fie pregatita pentru orice tip de vreme .
Ziua excursiei a sosit. Elevii asteptau autocarul in fata scolii dar o singura persoana nu ajunsese. Baiatul isi facea griji pt bluenetta sa, desi nu voia sa recunoasca.
Marinette da fuga printre elevi, ajungand sa spunem la timp desi toti asteptau dupa ea.Se pusese langa Alya iar in spatele lor stateau Adrien cu Nino ceea ce face ca si comoditatea ei sa dispara si emotiile sa apara. Adrien incerca sa nu se uite la bluenetta frumoasa si sa se concentreze asupra somnului. Aveau de mers mult pana la destinatie.
Profesoara deja facuse lista cu camerele. Nici nu o sa se astepte.
Bunaaaaaaaa, scurt si intarziat dar este mai bn decat niciodata !! Revin cu idei si capitole !!
CITEȘTI
Magic In Paris
FanfictionCei mai buni prieteni in copilarie, dusmani in liceu. Oare se vor apropia iar? Va putea blondul sa i reziste frumoasei bluenette cu ochi azurii ? Isi vor aduce aminte de vechile momente petrecute impreuna si de promisiunea lor ? Sau isi vor crea no...