💋3

126 8 0
                                    

Jin bangun dari tidurnya yang lena dan memandang seseorang yang amat dia sayangi di hadapannya yang tertidur pulas..

Jin: morning, joonie..

Jin mahu bangun dari katil itu tetapi ada tangan yang menariknya kembali ke katil dan menindihnya..

Namjoon: morning, chagia..

Jin tidak menyangka namjoon membuat dirinya sebegitu dan CHAGIA?? Sungguh hatinya seperti mahu meletus..

Jin: a--awak.. Saya.. Saya.. Nak..

Namjoon: WANNA PLAY?? 🌚

Muka jin serta merta berubah kewarna merah dan tangannya mengigil.. Namjoon yang sedar akan hal itu hanya mengeluh nafas yang amat berat.. Nampaknya namjoon masih belum boleh memuaskan nafsunya.. Namjoon melepaskan tangan jin..

Namjoon: maaflah..

Namjoon keluar dari biliknya meninggalkan jin yang berasa bersalah terhadap namjoon..

Jin: kau terlalu pentingkan diri jin.... Kau bodoh jin!! Jangan gementar!!

_________________skip___________________

Jin: awak.. Saya dah siap buat sarapan..

Namjoon: ye saya datang..

Namjoon duduk di kerusi dan makan sarapan bersama dengan jin tanpa menatapnya.. Jin mengetap bawah bibirnya.. Dia tau namjoon merajuk dengan sikapnya yang terlalu nervous.. Namjoon menatap jin dan senyuman manis kearah jin..

Namjoon: saya x apa ii.. Jangan risau..

Hati jin berasa lega mendengarkan jawapan namjoon.. Namjoon memegang tangan jin dengan erat.. Jantung jin mula berdegup dengan kencang, mukanya berubah berwarna merah dan tangannya menggigil..

Namjoon: kalau awak x ready lagi saya ok je..

Semakin laju jantung jin dibuatnya dan tangannya mengigil dengan kuat..

Jin: sa--saya-- eehmm-- ok-- paham--

Tangan jin masih mengigil dan namjoon melepaskan tangannya.. Jin hanya terkejut dan memegang dadanya..

Jin pov

  Apa yang berlaku.. Kenapa aku jadi macam tu..

End jin pov..

_________________skip___________________

Namjoon tekun melakukan kerja yang perlu disiapkan sehingga lupa akan jin yang berada di bawah yang sedang bosan..

Jin: aku x boleh ganggu joon.. Mungkin aku boleh tolong dia sikit..?

Jin naik ke atas dan pergi kearah namjoon yang membuat kerja.

Jin naik ke atas dan pergi kearah namjoon yang membuat kerja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ceng gini lah lebih kurang)

Namjoon: ya jin??

Jin: mungkin saya boleh tolong awak sikit..

Namjoon: x payahlah.. Jangan kacau saya..

Jin: tapi saya mungkin boleh tolong awak--

Namjoon: SAYA KATA JANGAN KACAU.. AWAK X DENGAR KE!?

Jin mematungkan dirinya apabila namjoon meninggikan suaranya.. Sungguh hatinya terkelu dan sedih..

Jin: maaf..

Jin menitiskan air matanya dan pergi kebilik dan menutup pintu lalu menangis semahu mahunya..

Namjoon: kenapa tiba ii aku rasa bersalah?? Aku terjerit kat jin.. Dia ok ke??

Namjoon keluar dari bilik kerjanya..

Namjoon: jin~ awak ok??

Hiks..

Namjoon terdengar bunyi itu lalu membuka pintu bilik itu.. Namjoon melihat jin yang duduk di katil dan menangis.. Hati namjoon sungguh sakit apabila jin menangis dihadapannya.. Sungguh dia berasa bersalah..

Namjoon: jin.. Awak ok??

Jin: pergilah.. Awak x perlukan saya.. Hiks..

Namjoon: apa awak cakap ni?? Saya minta maaf apa yang berlaku tadi.. Saya x sengaja..

Jin: saya ni lemah untuk awak.. Saya x berguna langsung untuk orang lain.. Saya bukan apa ii bagi awak..

Namjoon mendekatkan dirinya dan duduk dihadapan jin..

Namjoon: awaklah segala galanya bagi saya.. Tanpa awak, saya x pernah muram walau sekali dan hanya tersenyum dengan hanya melihat awak..

Namjoon memegang tangan jin dengan erat..

Namjoon: sejak kali pertama kita jumpa, awaklah segala galanya bagi saya.. Saya sentiasa ingat awak selalu sehingga lah saya jumpa awak dan tinggal bersama awak.. Sungguh saya bahagia.. Jadi tolong maafkan saya...

Jin melihat iris mata namjoon dengan dalam..

Namjoon: SARANGHAEYO..

Jin menitiskan air mata dan meletakkan kepalanya di dada namjoon sambil menangis dengan teresak esak..

Jin: hiks.. NADO--hiks.. SARANGHAE..

Namjoon memeluk jin dan mencium kepalanya..

Namjoon: dah la tu.. Jangan nangis lagi nae?? X comel la cam ni..

Jin: *lil laugh* jangan la.. Malu..

Namjoon: malu pulak yee hmm??? *geletek jin*

Jin: jangan laa ahahahhaa

Namjoon mendekatkan mukanya le jin lalu..

💋💋💋💋💋💋💋

Namjoon: saranghaaee~ *cium banyak kali*

Jin: iisshh!! Geli laaah.. *tolak namjoon*
























온하린💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


온하린💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

CAN YOU JUST BE MY FRIEND..?Where stories live. Discover now