-Bölüm 13-

1K 71 124
                                    

Cidden hava serindi ve ben ceket almayı unutmuştum. Kendimi ısıtmak için ellerimi kollarıma sürttüm.

Todoroki yanıma geçti; Üşüdün mü?

''E-evet.''

Ceketini çıkartıp omzuma yerleştirdi, yaptığı şey çok centilmenceydi.

Todoroki; Böyle daha iyi, üşütüp hastalanmanı istemem.

''Çok teşekkür ederim.'' *Izuku hafifçe kızarır*

Todoroki; Önemli değil.

Momo kıskançlıkla bizi izliyordu ama ben mutluydum, hem de çok.

Denki; Kafe burası, hadi içeri girelim.

Herkes onayladı ve sırayla içeri girdik; kafenin konsepti kırmızıydı, şık ama basit bir yerdi.

Hızlı davrandım ve Todoroki'nin yanına oturdum. Momo ve Uraraka da yan yana oturdu, Denki karşımıza geçti.

Uraraka; Eee, ne yemek-içmek istersinizzz?

Denki; Bence ortaya küçük keklerden söyleyelim, gecenin ilerleyen saatlerinde bir şeyler içebiliriz.

Todoroki; Hımm, olur.

Todoroki'nin ceketi hala üstümdeydi, çok güzel kokuyordu ve sıcacıktı.

Uraraka ve Denki siparişleri söylediler; siparişler gelene kadar sohbet ettik, özgünlüklerimiz hakkında konuştuk.

Todoroki'nin özgünlüğü müthişti, en çok ona şaşırmış ve beğenmiştim galiba.

Garson; Buyurun efendim, bir isteğiniz olursa çağırın lütfen. *yiyecekleri yerleştirdi*

''Teşekkürler garson bey.''

Yavaşça keklerden yemeye başladım, bir şey dikkatimi çekmiyor değildi; Momo neden konuşmuyordu?

Uraraka; Kekler müthiş!

Denki; Tabiki de öyleler.

Todoroki; Umm, ben lavaboya gidiyorum, kısa sürede geleceğim.

''Tamam.''

Ardından Momo; Makyajımı tazelemem gerek, ben de gidiyorum, siz devam edin.

Şüphelenmiştim çünkü ikisi de aynı anda lavaboya gidiyorlardı, belki saçmaydı ama şüphelenmiştim.

Momo kısa sürede döndü ama Todoroki hala gözükmüyordu.

''Todoroki-kun nerede kaldı acaba?''

Denki; Gelir şimdi, gelmezse bakarız ikimiz.

''Tamam.'' Azıcık da olsa rahatlamıştım.

Aradan 10 dakika geçti ve; ''Ben ona bakmaya gidiyorum.'' dedim ve erkekler tuvaletine girdim..Gördüğüm manzara..biraz..

(217 kelime)

TodoDeku | Yeni Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin