Drodzy herosi! Przybyliscie tutaj wreszcie! Pomimo wszelkich trudności! Czekaliśmy na Was!
Wasze ciała zmęczone walkami dostały chwilkę wypoczynku!
Gdy będziecie wypoczywać przeczytam Wam zasady naszego obozu!
•Nie chcemy dram między autorami. Kłótnie między postaciami niech będą. Jednak jeśli już wybuchnie między Wami drama załatwcie to na pv.
•Sceny 18+ są dozwolone pod warunkiem, że zrobicie skip lub będziecie je pisać na pv. Podobnie postacie muszą być w wieku dozwolonym (w Polsce to 15 lat).
•Nie zabijamy postaci bez naszej zgody.
•Obóz znajduje się na Pojezierzu Mazurskim w Mikołajkach.
•Zasady ortografii i interpunkcji mile widziane.
•Postacie nie mogą być idealne i bez wad.
•Akcja rp ma miejsce w XXI wieku. Leo Valdezowi udało się wymyślić smartfony, których nie wyczuwają potwory. Oznacza to, że postacie mogą ich normalnie używać.
•Nie zgadzamy się na dzieci Wielkiej Trójki. Dopuszczalni są jedynie legtariusze od trzeciego pokolenia danego boga.
•Na rzymskiej części obozu będziemy szukać centurionów/augurów itd., a na greckiej grupowych (będzie rozpatrywanie zgłoszeń).
•To rp jakby ktoś się nie domyślił jest inspirowane światem stworzonym przez Ricka Riordana.
•Postacie z książek Ricka Riordana są już dorosłe i zostały postaciami historycznymi w historii herosów.
•To rp ma zapisy stale otwarte.
•Można zapisać 3 postacie.
•Wiek postaci to od 11 do 21 lat.
• Istnieją postacie pozytywnie nastawione do świata, nie każdy ma depresję i chce się zabić. Proszę o tym pamiętać.
•Domków będzie różna ilość w zależności od dzieci bogów.
•Prosimy nie wywoływać jakichś nienormalnych i chorych akcji.
•Można dostawać szlabany.
•Styl pisania dowolny.
•Regulamin będzie zmieniany.
Jeszcze kilka przydatnych informacji o obozie.
Obóz Elpis Sparta podzielony jest na trzy części: grecką, rzymską i wspólną.
Na greckiej mogą przebywać tylko greccy herosi, na rzymskiej tylko rzymscy (jednak za zaproszeniem można wejść na nieswoją stronę). Wspólna jest dla obu.
Grecka strona zajmuje się hodowlą jabłek, a rzymska wytwarza broń.
Stąd też utrzymywanie obozu.
Roleplaye będą częściej niż szkolenia.
Więcej w innych rozdziałach.
Drodzy herosi. Wypoczęci?
Tak?
W takim razie wypełnicie te oto formularze.
1. Imię i nazwisko (najlepiej polskie).
2. Wygląd (fc/zdjęcie/opis).
3. Charakter
4. Boski rodzic (czy jest wiadomy teraz czy wyjdzie w rp).
5. Wiek.
6. Nastawienie do Greków/Rzymian.
7. Grek czy Rzymianin.
8. Umiejętności.
9. Inne.\_/ - pytania i dyskusje.
CZYTASZ
𝑂𝑏𝑜́𝑧 𝑑𝑙𝑎 ℎ𝑒𝑟𝑜𝑠𝑜́𝑤 𝑔𝑟𝑒𝑐𝑘𝑖𝑐ℎ 𝑖 𝑟𝑧𝑦𝑚𝑠𝑘𝑖𝑐ℎ - 𝑂𝑏𝑜́𝑧 𝐸𝑙𝑝𝑖𝑠 𝑆𝑝𝑎𝑟𝑡𝑎
Teen FictionW Polsce jak dotychczas nie było obozu herosów. Półbogowie byli zmuszeni do samotnego życia w lasach, często niechciani i porzuceni przez swoich rodziców, kryjący i broniący się w samotności przed potworami. Narażeni na wielkie niebezpieczeństwo. W...