•Ruke•

6 0 2
                                    

Ruke. Imaju sposobnost ljubavi i mržnje. Kao i svaki drugi dio našeg dragog tijela. Mogu da povrijede i da pokažu ljubav isto kao i riječi izgovorene. Bez njih ne bi postojali izumi koji su pogoršali ili izumi koji su poboljšali ovaj svijet. Bez njih ne bismo znali kako ispunjava osjećaj zagrljaja srodne duše. Ima li išta divnije nego kad vas, njenim debelim prstićima, beba uhvati za prst i ne pušta, ili kad milkite mekano krzno vašeg ljubimca? Ruke su tu kad vam je najteže, na kraju krajeva njima brišete suze s crvenog lica. Njima pišete zadane zadatke i romane. Njima crtate slike vrijedne hvale. Njima slikate beskrajne pejzaže prirode. S druge strane možete s njima rukovoditi i presudnim okidačem za čovječanstvo. U njima vam je sva moć. Mali prst vam služi za obećanja ili pomirenje, domali za bilježenje da ste sa vašom drugom polovicom, srednji da nekog razljutite, kažiprst da pokažete mami čudnu pticu u zoološkom vrtu, a palac da kažete nekom da je nešto dobro. Dlan da držite uvjerenja i diplome ili čak vrpcu koja drži plutajući balon s vama. Šakom možete nekoga povrijediti ozbiljno, ili pozdraviti brata. Čitavim dlanom možete zapečatiti dogovor između nečeg važnog, pokretom potpisati neke zakonitosti, otiskom potvrditi identitet. Kad nekog želite pozdraviti mahnete čime? Rukom. Kad vam je hladno ili vruće šta se mrzne i znoji? Ruke. Šta pravi mjesto stanovanja? Ruke. Šta ruši carstva? Ruke.
Vidite kako je taj jako važan dio tijela često zanemaren. Kako ga ne cjenimo. Skoro čitav životni vijek je oslonjen na ruke. Pazite na njih, njegujte ih! One su jedna od najvećih blagodati. Znajte da svaki grč dok pišete ili pravite nešto vam kazuje da ste se potrudili . Milkite od roditelja stare ruke koje su vas odhranile. Pravite frizurice da vam kosa ne pada u oči. Kada kihnete ili zakašljete se pokrijte se rukom. One su vaš štit, oružje, nakit i pomagalo. Ali stvar je u tome vaš izbor i hoćete li dobro ili loše da s njima kreirate?!
**********************************

•Bursts of my thoughts•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora