─nineteen

640 79 21
                                    

"Mark, eline ayağına sahip çıkamayacaksan şimdiden vazgeç."

Jeno arkadaşını küçük bir şekilde uyardığında Mark ona göz devirmiş ona doğru yaklaşan sevdiğini izlemişti. Yüzünde hiç bir şekilde makyaj yoktu. Bebeksi yüzü ön plandaydı ve üstündeki üniforması ona çok yakışıyordu.

"Tamam, görüşürüz."

Mark arkadaşının konuşmasını yarıda keserek aramayı kapadığında Haechan yanına gelmiş banka yanına oturmuştu.

"Selam, naber?"

"İyidir senden?"

Aralarında saçma bir diyalog geçip gittiğinde Haechan konuyu Minhyung'a getirmişti.

"Kuzeninle.. çok benziyorsunuz."

Mark başını hafifçe sallamış aldıkları meyve suyundan bir yudum daha almıştı. Mark bir Minhyung olarak cidden Haechan'ın Minhyung'dan bahsetmesini istemiyordu.

Mark onun kendisini de görsün istiyordu.

"Biraz dolaşalım mı? Ya da bir film varmış onu izlemeye ne dersin?"

Mark dolaşıp Haechan'ı izlemeyeceğini düşünmüş film izlemeyi kabul etmişti. Ne tarz bir film olduğu umrunda değildi. Sinema da onu bol bol izleyebilirdi.

"Sinemaya gitsek fena olmaz."

İkisi de Mark'ın cevabından sonra ayaklanmış, yakınlardaki alışveriş merkezine yürümeye başlamıştı. Mark ona arada bir kaç şey soruyor, Haechan cevapladıktan sonra oda Mark'a bişeyler soruyordu.

"Filmin konusu ne?"

"Lgbt bireyi iki erkekten bahsediyor. Çocuk, sevdiği için o kişiye bir kaç beyaz yalan söylemiş."

Haechan kısaca bahsettiğinde Mark bu hikayenin kendisininkine çok benzediğini düşündüğünde alışveriş merkezinin en üst katına çıkıp film için oluşan kuyruğa girmişti.

Kısa bir süre sonra biletlerini alıp salona geçtiklerinde, 10 dakika kadar süre içerisinde film başlamıştı.

Tahmin ettiğimiz gibi Haechan filmi izlerken Mark film boyu Haechan'ı izlemişti ve filme dair en ufak bir şey bile bilmiyordu. İzleseydi anlardı Haechan'ın neden bu filmi seçtiğini.

Mark, Haechan'ın evine geldiklerinde ne yapacağını bilememiş elindeki ücreti ona uzatırken Haechan gerçekten Minhyung'un yani Mark'ın 2 kişilikli olduğunu mesajlaşırken ki haline benzemediğini fark etmişti.

Baksanıza, Mark resmen süt dökmüş kediydi şimdi.

Haechan Mark'ın beklemediği bir şey yaparak kollarını Mark'a dolamış, kulağına fısıldamıştı.

"Baştan beri açık veriyordun, beni kandırdın şimdi sorumluluk almalısın"

Mark ise heyecandan bir şey diyemeyerek kollarını sevdiğine dolaşmıştı öylece.

---
mk canlı yayında sigara paketini yanlışlıkla sallamayan da ne bileyim mk açeğsltğwrlpwe lucas ağzını öpeyim koçum seninalellslelwöslr
---

okul servisi, markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin