─fourteen

636 82 29
                                    

Haechan son bir kez daha Jaemin'i aramış o açmayınca da telefonu koltuğa bırakmıştı. Normalde karanlıktan korkmazdı ama bugün anne ve babasının olmaması daha da korkutmuştu.

Derin bir iç çekip ne yapacağımı düşünürken telefonuna gelen mesaj sesiyle hemen eline telefonunu almıştı.

Yazan Minhyung'du.

minhyung; odana çık, merak etme kapının önünde sen uyuyana kadar duracak bir arkadaşım var.

Haechan evin penresinden aşağıdaki siyahlı çocuğu görmüş, önceden gördüğü siyahlı çocuğa benzetmişti. Tabii ya, Minhyung aslında o çocuktu.

Teşekkür ettiğine dair bir mesaj atıp odasına ilerlediğinde yatağına oturmuş annesine yatağını bildirdiği bir mesaj atmıştı.

Ama aklına gelen fikirle de Minhyung'a mesaj atmayı düşündü.

haechan; eğer üşürsen diye yukarıdan bir camı açık bırakacağım, evde ısınabilirsin.

Haechan gereğinden fazla Minhyung'a güveniyordu. Ondan 1 hafta önce deli gibi hoşlanmıştı ve onun kendisini bırakmaması için elinden geleni yapıyordu.

Mark ise Haechan'ın neden yüzünü görmediği kişiye Minhyung'a, aslında kendisine bu kadar ilgi duyduğunu anlamıyordu.

Haechan Minhyung'u istiyordu. Mark olarak karşısına çıkarsa eğer onu istemeyecekti.

Minhyung deli dolu, sadece sevdiklerinin yanında kendini gösteren bi çocuktu. Mark ise sessiz sakin, ailesin sözünden çıkmayan bir çocuktu.

Yaklaşık 2 saat sonra Mark üşüdüğünden değilde, uzun süredir Haechan'ı görmediğinden -sadece 1 gün- özlemiş ve açık bir pencere bularak eve tırmanmıştı.

Hayatta yapmayacağı şeyi sevdiği çocuk için yapıyordu. Aşk böyle bir şey demek ki, diye düşünmüş, tırmandığı pencereden içeriye girerek odadan çıktığı gibi Haechan'ın odasını aramaya koyulmuştu. Anne ve babası olmadığından rahatça haraket ediyor. Boş bulduğu odadan çıkıyordu.

Sonunda Haechan'ın odasına geldiğinde sessiz olmaya özen göstererek yatağın etrafında dolaşarak yatağa uzanmış, kollarını Haechan'ın beline dolayarak sımsıkı sarılmış kokusunu içine çekmişti.

Mark ilk defa kokusunu içine çekiyordu Haechan'ın. Aynı zamanda Haechan'da Mark'ın.

Haechan, beline kolların dolanmasıyla uyanmış, gitmesin diye kımıldamamıştı.

Mark ne de olsa hissetmez diye düşünerek Haechan'ın yanağına öpücük bıraktığında ikisinden de mutlusu yoktu.

---
bu bölüme aşık oldum ben arkadaşlar,,,
7 dakika sonra online a giricem ama hoca şifre vermedi hala zoom için
---

okul servisi, markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin