„Jedna parta se stejným snem potkat své idoly. Jeden koncert slavné kapely a vše je vzhůru nohama.
Ellie, Hannah, Nikki ,Tina a
Christine jsou parta kamarádek,které se znají už od dětství. Pět kluků však v jednom dni dokáží změnit celý jejich život. Zdálo by se to jednoduché ,ale přece jen tu bude nějaký ten zádrhel.....
-----------------------------------------------------------Vypravěč's pov:
Bylo slunečné ráno. Nic neobvyklého pro partu pěti holek, které se právě probouzely vedle sebe na obrovské posteli s nebesy. Jako první se ze říše snů probrala nízká dívka s vlasy do blonďata, dlouhými po ramena..její velké hnědé oči párkrát zamrkaly, aby si zvykly na náhlý nával světla. Rozhlédla se kolem sebe a uviděla další čtyři těla jejích kamarádek, jak spokojeně spí. Pohled ji padl na dívku spokojeně spící vedle ní.
„ Nikki, Nikki, vstávej," zamumlala a protřela si oči „ musíme to tady uklidit než přijdou rodiče a vzbudit holky."
„ Hannah, nech mě ještě spát." zavrčela mírně podrážděně její sestra a též si promnula své zelenomodré oči. Na to, že byly dvojčata, byla každá úplně jiná.
„ Holky, můžete se utišit?" ozvala se najednou kudrnatá dívka s ospalým výrazem na tváři. V jejich modrozelených očích bylo menší podražení
Byla to Tina. Její hlas byl slyšet snad všude..aby ne, když její bratr je Niall Horan. Ano, ten slavný Niall Horan ze snad nejslavnější chlapecké skupiny na světě. Kdo by neznal One direction?„ Dobré ráno." usmívala se další dívka. Tentokrát měla hnědé vlasy po ramena a její oči zářily všemi barvami. Chris znělo její jméno.
„ Dobré." ozvaly se všechny tři najednou. Musely se tomu zasmát, čímž očividně probudily poslední členku jejich party.
Ellie.. dlouhé světlounce hnědé vlasy jí padaly do obličeje a ona se křenila jako měsíček na hnoji.
„ Taky přeji dobré ráno." usmála se zářivým úsměvem.Dívky se po chvíli úplně vyhrabaly z peřin a začaly uklízet. Všude kolem nich ležely pytlíky od brambůrků, prázdné flašky od limonád a různé další dívčí potřeby. No, naštěstí zde nebyl žádný alkohol. A kde že to vlastně byly? U Hannah a Nikki, dvojčat z docela bohaté rodiny, ale rodiče se o ně moc nestarali. Takové přespávačky nejsou žádná novinka.
Do hodiny byly všechny dívky nachystané a oblečené a jelikož doma neměly nic k jídlu, rozhodly se zajít si do nejbližší kavárny. Společně si ještě udělaly rychlou fotku.
Držely se kolem pasu a nehleděly na pohledy ostatních..Ellie Collins, Hannah a Nikki Payton, Tina Horan a Chris Smith. Nerozlučná pětka praštěných holek od 16 do 18 let právě mířila do kavárny na pořádnou snídani.
Zatím tenhle den vypadal dost nevinně..
ČTEŠ
Six hearts
Losowe„ Jedna parta se stejným snem potkat své idoly. Jeden koncert slavné kapely a vše je vzhůru nohama. Ellie, Hannah, Nikki ,Tina a Chris jsou parta kamarádek,které se znají už od dětství. Pět kluků však v jednom dni dokáží změnit celý jejich život. Z...