Patata del 1

795 9 6
                                    

Det var en gang en kjøttbolle som het Hole Harald. Denne dagen ble han slukt av en slikkende munn av en jente som het Berta. Berta sugde den i seg og denne gangen gikk det ikke som håpet for Hole Harald. 

Dagen startet med ett gassutslipp av det lille som var igjen av Hole Harald. 

"AH" stønnet Berta. "Ny dag, ny start" Klokken var allerede 5 og hun skulle snart på skolen. "ÅH" stønnet hun igjen - "Jeg forsov meg litt, bare 3 timer til jeg skal på skolen" , "Jaja. Imorra er en nyyy start"

Hun twerket til lingebærg skole etter 3 timers prøving av den nye dildoen sin.

Gassutslippet gjorde at berta fikk fisediare midt i timen så hun måtte løpe ut på dossen. Bedre kjent som sprutræv. Hun slengte seg ned på dassen, og det var akuratt i tide, for akuratt da hun hadde satt seg ned kjente hun at det bare rann ut, nei, sprutet ut, og hun kunne ikke kontrollere det. Men akuratt i det øyeblikk oppdaget hun at hun forsatt hadde på seg buksa. "åååånei!! skrek berta forskekket. Men akuratt da kom kukkeslikkern inn, som de kalte han. han hoppet opp på henne og dro ned buksa si og hennes og satt seg opp på henne og stakk kukken i henne med døren forsatt åpen. han hadde den største dicken hun hadde sett sikkert en halv meter lang.han ridde opp og ned i den stor fitten hennes. " mer!!!!!!" skrek berta menst hun hadde deilig orgasme. akuratt da kom en lærer inn og sperret opp øynene, " trekant" skrek han. men da kom rektor inn" utvisning" hylte hun " Men først, firkant" så nå ble hun visst utvist jaja da fekk hun mer tid til den  nye dildoen.

PatataWhere stories live. Discover now