• 14 •

1.2K 119 41
                                    


"Gerizekalılar ben değilim diyorum işte!" diye mikrofona bağırdı Yuu. "Allah belamı versin vent'e girerken gördüm, bunu oylayalım beyler." diye cevap verdi Kimizuki. Her Among Us oynayışlarında aynı ikili birbirini imposter olmakla suçluyor, arkadaşlarını ikilemde bırakıyordu.

"Her seferinde aynı şeyle uğraşıyoruz, yeter artık!" diye isyan edip Yuu'ya oy verdi Mitsuba. Yuu'nun sinirlenmesinden zevk duyan Shinoa da zaman kaybetmeden oyunu kullandı. Yoichi ise ikisinin de hakkını yemekten korktuğu için bu turu da boş geçeceğini söyledi kararsız bir sesle. Bu sırada chatteki yabancı adam İngilizce bir şeyler yazmaları ve şüphelendikleri kişiyi söylemeleri için yalvarıyordu.

----

"DEMİŞTİM BEN SİZE AMINA KODUMUN ÇOCUKLARI BİR KERE DE DİNLESENİZ BENİ!" Yuu'nun bağırması üzerine dördü birden sesi kısmak zorunda kaldı. Oyun bitmişti, imposter'ın Yuu olmadığı ortaya çıkmıştı.

"BAĞIRMASANA KULAKLIK TAKIYORUZ!"

"SEN DE BAĞIRMA O ZAMAN!"

"TAMAM!"

Oluşan kısa sessizlik Shinoa'nın kahkahasıyla bozuldu.

"O değil de sırf sarı olduğu ve "M.H." diye bir nick seçtiği için Yuu'nun sarıyı suçlaması?"

Kimizuki de alayla gülerek cevap verdi:
"Baktığım her yerde Mika'yı görüyorum demiyor da içime doğdu diyor. Ay kıçım!"

Yuu arkadaşlarını Mika'yı düşünmediğine ikna etmek için geçerli bir bahane bulmak zorundaydı.

Bulamadı.

"Öyle bir şey yok!" oldu verebildiği cevap.

Mitsuba arkasına yaslanmış sırıtıyordu, Shinoa ise kahkahasını tutma zahmetine bile girmemişti. Onun gülüşüne Kimizuki eşlik etti. Yoichi de gülümsemeden edemedi arkadaşının durumuna.

Yuichiro'nun kısa bir süre önce tanıştığı bir anı bir anını tutmayan, tersleyip hemen iki dakika sonra romantik imalar yapan Mika'dan bir şey düşünemediğinin her biri farkındaydı; Yuu da dahil olmak üzere.

Instagram - MikaYuu FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin