merhabalar!!!!!!
ben bu kitabi yazmaya tee 2018'de başladım. dile kolay 4 sene oluyor. kitaba bismillah dediğimde ortaokuldaydım şimdi lisenin dördüncü yılı gelmiş.
kitabı ilk kez bırakma sebebim lgs'ydi açıkçası. tam sınav senem olduğu için wattpad'i silmiştim, eh tabii kaldı sonradan kitap.
ve birçoğunuz gibi 2020'de karantina başlayınca yapacak bir şey bulamayıp wattpad'i tekrar indirdim. fark ettim ki yalnız değilmişim, 2020'de hala 2018'de yazdığım kitaba yorum geliyordu. dedim ki zaten kendime iş arıyorum devam ettireyim bu kitabı.
sonrası malum sene 2022 şimdi.
ve sene 2022 olmasına rağmen hala uygulamayı her açışımda bir sürü yorum görüyorum çok teşekkür ederim <333 asla bu kadar okunacağını tahmin etmemiştim.
tahmin edersiniz ki bu kadar süre bu kitapla ilgilenmeyince dikkatim dağıldı ve bugün buraya yeni bölüm yazmak istemedim.
onun yerine gittim ve paşalar gibi andrew tate ile hayal et yazdım.
sorun şu ki o kitabı ben yakın çevremle paylaşabilmek istiyorum çünkü yani zaten taşak amaçlı yazdım
ve anlarsınız bence arkadaşlarım bu 2018den kalan mikayuu kitabını görürse ben utançtan ÖLÜRÜM
iki seçenek görüyorum: ya yeni hesap açıp hikayeyi oraya taşıyacağım (o zaman birkaç yeni bölüm ve final veririm bu kitaba) ya da bu kitabı direkt yayından kaldıracağım
bu kadar kişi kitabı listesine falan eklemişken ve bugüne kadar hala "YB?!,!??!?!:/₺?:7:&/₺" diye yorum atarken kaldırmak çok da içimden gelmiyor ne yalan söyleyeyim.......