Evet gördüğünüz gibi smut bölüm.
İlk defa smut yazıcağım bunun için biraz tedirginim.
!Eğer rahatsız oluyorsanız lütfen okumayın!
Umarım beğenirsiniz
___
Şu anda parti alanına gelmiştik.
Felix'in anlatığı üzere burası onun öpüştüğü çocuğun eviymiş.Bahçesi çok büyüktü ve etrafa loş ışık yayılıyordu.Herkes şarkının ritmine uyarak dans ediyordu.Sarhoş olanlar,yiyişenler ne ararsanız var.
"Minho,Jisung~Buraya gelin"
Kalabalıktan duyduğum arkadaşlarımın sesiyle,birlikte onların yanına gittik.
"Jisung~ zaten güzeldin şimdi daha da güzel olmuşsun~"
Felix,Jisung'a övgüler yağdırırken göz ucuyla Jisung'a baktım.Felix haklıydı.
Onların dikkatini dağıtmak için seslice öskürdüm.
Felix benim uyarımı görünce bana alaycı bir şekilde gülerek baktı.
"Tamam tamam kıskanma.Sen de her zamanki gibi yakışıklı olmuşsun"
Bana alayca söylediği sözlere gözlerimi devirdim ve içkimden bir yudum aldım.Benimle beraber Jisung'ta içiyordu.
"Fazla içme,sarhoş olursun."
Etrafa bakarak onu uyardığımda kıkırdadığını duydum.Ona baktığım da mavi gözleriyle sırıtarak bana bakıyordu.
"Merak etme.Olamam."
Gözlerine bakarak yanlış yapmıştım.Şimdi ise o mavi gözlerden ayrılamıyordum.Sanki okyanusun derinliklerini gösteriyordu.
"Oha! galiba bir güzellik gördüm"
Hyunjin'in bağırmasıla gözlerimizi birbirimizden ayırdık.
Hyunjin'i geberticem ama.....neyse...
Baktığı yere baktığımızda kırmızı saçlı bir çocuk gördük.Tatlı ve güzel bir yüze sahipti ve Hyunjin'in dediği üzere fena bir şeye benziyordu.
Yanında ondan daha iri yarı ve mavi saçlı biri vardı.
Bizim masamıza doğru geliyorlardı.
"Minho hyung,işte...öpüştüğüm çocuk."
Felix'in söyledikleriyle partinin sahibinin o olduğunu anladım.
"Selam bebeğim"Çocuğun söylediği sözle Felix direk çocuğun dudaklarına yapışmıştı.
Klasik Felix'ti işte...
Ayrıldıklarında çocuk kendini tanıtmaya başladı.
"Ben Changbin.Felix'in sevgilisiyim."
"Onu anladık zaten.Peki yanındaki kırmızı saçlı fena çocuk kim?"
Hyunjin piç gülüşüyle arzısca sorunca Changbin'in kaşları çatıldı.Kırmızı saçlı çocuk'sa arzısca sırıttı.Gerçekten de göründüğü gibi masum gözükmüyordu.
"O senin yavşadığın kırmızı saçlı çocuk benim kardeşim Jeongin!"
Changbin konuştuğunda Hyunjin şaşırmış ama istifini bozmadan Jeongin'in yanına gitmiş ve onu bir yere götürmeye başlamıştı.
Changbin onların peşinden gideceği sırada Felix onu tutmuş ve dans etmeye ısrar ediyordu.Sonunda Changbin pes edip Felix'le dans etmeyi kabul etti.Onlar dans pistine çıkarken ben artık 6.içkimi içiyordum.Zaten sarhoş olmuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer-Minsung
Fanfiction[Alegria] Minho dünyaca ünlü bir dansçı.Jisung'sa Minho'nun menejeri. Seme:Lee Minho Uke:Han Jisung Yan shipler:Changlix,Hyunin,Chanmin