Általában minden egyes szobának van egy-egy nevelője. Ő olyan nektek mint az osztályfőnökötök, bár vele személyesebb kapcsolatot is tudsz teremteni. Ha valami gondotok van, nem értetek valamit, betegnek érzitek magatokat, ezt neki jelentsétek! Ha egyszerű fájdalomcsillapítót akartok bevenni, azért nem kell szólni, viszont ha lázcsillapítóról van szó, akkor mindenképpen. Remélem ez alapján érthető a bevenni kívánt gyógyszerek közti különbség.
Pár kósza tipp:
- ha 22:00-kor van takarodó, akkor nem nézik jó szemmel, ha te 21:55-kor állsz neki fogat mosni, wc-re járkálni, mosogatni,hasonlók
- ha időre kell visszaérned (pl 14:00-16:00-ig van kimenőd), akkor egy perccel előbb mindenképpen legyél ott, ahol jelenésed van! Nekem már szedték le a fejemet azért, mert 4-re kellett lejelentkeznem és pontban négykor ott is voltam, csak ők már az késésnek vették.
- tusolás közben a függönytartó rúdra csapd fel a törülköződet, ezzel jelzed, hogy a fülke foglalt.
- ne akkor száríts hajat amikor a legtöbben akarnak, mert akkor lecsapod az áramot
- reggel NINCS IDŐD szendvicset készíteni!
- ne menj részegen koliba! (nálunk megcsinálták, csak azért)
- ha tanulószobán előbb végzel a tanulnivalóiddal és titeket nem engednek vissza a szobátokba, akkor gondolkodj előre, vigyél magaddal egy könyvet, vagy színezőt! Ne járj úgy mint én a legelső alkalommal. Leírtam az abc-t négyszer, kétszer jobb kézzel, kétszer bal kézzel.
- legyél jóban a nevelőkkel, ne akard, hogy megutáljanak!
- ha bárki azt tanácsolja, hogy ne írj vissza az xy-nak a harmadévről, akkor azt fogadd meg!
- nyugodtan barátkozz idősebbekkel, de ha látod, hogy untatod őket, akkor hagyjad
- NEM GÁZ HA JÓ TANULÓ VAGY ÉS KIHASZNÁLOD A TANULÁSI IDŐDET!!
- ne tagadd meg magadtól a szórakozást
YOU ARE READING
Kolis, gimis tippek
Teen FictionA gyatra cím csupán azért van, hogy minél több segítségre szoruló társunk megtalálja ezt a "remekművemet"!! Remélhetőleg itt mindent megtalálsz amire csak szükséged van! Ha kérdésed van, tedd fel kommentben, hogy még több infóhoz jussanak a többiek...