"Olum çok yakışıklıydı lan hoca!"
Jimin yoongi'nin ağzına tükürerek konuşup yakışıklı bulduğu hocasından heyecanla bahsediyordu.
"Çok yakışıklı falan filan, tamam git başımdan şimdi."
"İyi be sen git o sapık adamı izle."
"Tanrım, jimin gitmessen onda gördüklerimi sana uygularım!"
Genç bir anda duydukları karşısında yerinden ayaklanıp ellerini havaya kaldırarak ben masumum bakışlarını atmaya başladı.
"Tamam tamam senlede konuşulmuyor."
Dediği ile daha fazla zır deli arkadaşıyla muhattab olmamak adına hızla odadan gitmişti.
Yoongi ise onun ardından rahat bir iç çekip ayaklanarak kapıyı hızla kilitledi. Ardından leptopunu masanın üstünden alıp, yatağa geçerek dizlerinin üzerine koydu.
"Umarım yayın başlamamıştır."
Ev arkadaşı onu lafa tuttuğundan içinden bir kaç küfür savurup sinirle gözlerini kırpıştırdı. Uzun süredir birlikte kaldığı jimin bir hayli sınırlarını zorluyordu ve kendisinin pek sabırlı bir tip olduğu söylenemezdi.
Daha fazla vakit kaybetmemek adına leptopu açtı. Ekranın aydınlanmasıyla dokuz yıldır duran uygulamaya tıklayarak canlı yayına yerine girmişti.
@Kmgm_iz.com
-2 dk önce sex_kth tarafından yayın başlatıldı.gördüğü bildirimle birlikte Sevinç dolu bakışlarıyla sabırsız bir şekilde hemen canlı yayına katılmıştı.
Ekranda beliren suretle kalp atışları bir anda durmuştu. Yüzünde maske olmasına rağmen onun yakışıklılığı maskenin ardından bile kendisini belli ediyordu.
"Hepiniz hoşgeldiniz!"
Yoongi kalın ve tahrik edici sesle mayışıp dikkatini ekrana verdi.
"Bugün seks yapmayacağım. Onun yerine sorularınızı cevaplayarak keyif dolu dakikalar yaşayacağız."
*
- çok yakışıklısın~
- Sen benimkini cevaplayana kadar iki kişi sikerim.
- bir an önce soru sormak istiyorum!
*
"Hadi ilk sizin sorularınız ile başlayalım."
Genç oğlan elini çenesine yaslamış bir şekilde aşk dolu bakışarıyla genç adamı izlerken, son anda söyledikleri aklına dank edip hızla klavye tuşlarına asılarak bunca zaman merak ettiği soruyu yazıp gönderdi
- Erkek ile ilişkiye girer misin?
Maskeli adam oturmuş olduğu sandalyede kıpırdayıp ekrana yaklaşarak gözüne ilk gelen soruyu okudu.
'Erkek ile ilişkiye girer misin?' Tercihim değil ama işim düşerse neden olmasın."
Bu dediklerine karşı genç hem şaşkınlığını hemse hüzünü bir arada yaşamıştı. hayalini kurmuş olduğu adamın erkek tercihi olmadığı için hayal kırıklılığı, fakat onun yorumunu okuduğu içinde mutlu hissetmişti.
-
Kitabı temsil eden şarkı: swim
(Medyada var.)
Selamlar. Öncelikle bu fici bol smutlu, hard bir şey sanmayın. Eğlencesine yazmış olduğum bir kurgudur. Farklılık sevdiğim için klasik şeylerden hoşlanmam. Keyifli okumalar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L⃠U⃠S⃠T⃠
RandomNe bilsinki izlediği porno starının müdürü olacağını. [Düzenlenecek] | Düz yazı ve texting bulunmaktadır. ❍ 2020