Twelf

19 0 0
                                    

Capitolul 12
"Lasă-l pe Henry in pace"


Henry's POV
După o săptămână

A trecut o saptamana iar eu si Averie am devenit din ce in ce mai apropiați, poate prea apropiați
Dar nu e vina mea ca imi place enorm de ea si....o iubesc! Chiar o iubesc pe fata asta si i-as spune si ei ce simt pentru ea, dar nu sunt sigur că si ea simte ceva pentru mine
Suna atat de banal tot ce spun aici, atat de amuzant, banal si ciudat încât e adevarat.
Niciodată nu mi-a plăcut de vreo fată, atat de mult cum imi place de Averie. O ador si as face orice pentru ea...si nu glumesc.
Avea dreptate Kevin..Din cauza lui Averie am ajuns sa nu mai imi doresc sa părăsesc cartierul ăsta.  Stau in cartierul ăsta, îndur privirile celor de scoala asupra mea, bătaia aia de la Jack, intrebarile profesorilor despre "parintii mei" doar de dragul de a sta in acelasi cartier cu Averie
Poate ca e ciudat cum într-un timp atât de scurt, fata asta mi-a dat lumea peste cap si mi-a luat mintile din prima zi.
În prima zi cand am intrat cu diriginta in clasa si am văzut-o zâmbind spre un nou elev oarecare, mi-a plăcut de ea!

Niciodată nu mi-a plăcut de o altă fată cum imi place de ea, niciodată nu am fost atât de îndrăgostit...Da sunt îndrăgostit
Suna ciudat pentru noi băieții termenul "îndrăgostit" dar totusi frumos. Toată viața am plâns în fiecare zi... si cred ca e timpul să zâmbesc. E timpul să fiu fericit, chiar dacă o sa fie ciudat pentru ca de mult nu am mai fost fericit, am cam uitat ce e fericirea
Dar se pare ca cineva acolo sus, ma iubeste si a trimis-o pe Averie asupra mea ca sa ma faca fericit.

Stiu, suna totul banal. Dar o iubesc! O iubesc al dracului de mult! Cand o vad zâmbind, imi sare inima de bucurie. Cand vorbeste cu mine, la fel, inima imi sare de bucurie.
Cand se uita la mine cu ochii aia căprui si frumoși, si părul ei moale...O ador pur si simplu.

Niciodată nu am vorbit asa despre o fată, niciodată nu am simtit ceva pentru o fată.
Niciodată nu am iubit o fată, deloc..Iar acum o fac! Sunt îndrăgostit de Averie, o simt si o spun!
SUNT ÎNDRĂGOSTIT DE AVERIE !

Averie's POV
"Trezeste-te somnoroaso, soarele e sus pe cer" se aude vocea mamei
Eu"Inca 5 minute, mamă..." spun adormită
Mama"Vei întârzia "
Eu"La ce? Mi-e somn.."spun si trag pătura pe mine
Mama"Poate nu ți-ar mai fi somn daca te-ai culcat mai devreme, iară te-ai uitat aproape toată noaptea la serial?"
Eu"Pleaca te rog lasa-ma sa dorm."
Mama"Treaba ta" spune si iese din cameră
Mi-ar fi plăcut sa imi strice somnul o altă persoană, nu mama....

Toata noaptea, m-am gândit numai la Henry. La buzele lui, la zâmbetul si ochii lui negri si frumoși.
Nu stiu daca am visat ca primul meu "iubit" sa fie ciocolatiu, dar il ador pe Henry .
E atât de drăguț si are un zâmbet frumos si cele mai dulci buze. Il ador in întregime

Suna ciudat pentru ca acum o săptămână, am adormit cu el uitându-ne la film si am primit o palmă pentru chestia asta, din pacate nu i-am spus lui Henry. S-ar simți vinovat si nu as vrea sa îi dispară zâmbetul de pe buze din cauza mea

Ma gandesc într-una la el si nu îmi pot lua gândul de la Henry, totusi pare ciudat absența părinților lui. A venit la scoala neinsotit de părinți, iar doar Kevin vorbeste despre ei, Henry nu

Ma gandesc ca...Poate Henry se intelege destul de greu cu ei si de aceea nu vorbeste el si il lasă pe Kevin sa spuna tot.
Cu toate ca ar trebui si Henry sa zică ceva, nu doar Kevin.

Oricum ar fi, poate nu ar trebui sa ma bag in familia lor.

Aud cum primesc un mesaj pe telefon, iau telefonul si il deschid.  Mesajul era de la Jessica care imi cerea sa ne vedem.
Ma scol din pat, imi fac rutina, apoi ma schimb. Imi iau un hanorac roz scurt, pantaloni de blugi negri si adidași. Imi prind părul într-o coadă de cal, si....voila :))
Eu "Ies sa ma vad cu Jessica, nu ma așteptați. Am luat bani de la mine." Spun coborând scările apoi mergând spre usa de la intrare si ies
Probabil i-am lăsat pe ai mei într-o confuzie totală, dar o sa le treaca.
Ajung in cateva minute acasa la Jessica, iar cand bat la ușă imi deschide bunica ei
Eu"Buna ziua, Jessica e acasa ?"
Bunica ei"Oh scumpo, da, Jessica e sus. Va aduc ceva ?"
Eu"Nu mulțumim." Spun si urc in camera lui Jessica
După încă 3 trepte, ajung in camera ei iar cand vad ca Sarah era aici, imi pica fața
Eu"Tu ce faci aici?" O intreb dur
Sarah"De ce te comporți asa? Uite, daca e pentru faptul că i-am dat lui Henry sa încerce să fumeze, încetează. Nu esti iubita lui"
Eu"Nici tu nu esti asa ca nu te mai comporta cu el ca la un viitor iubit de al tau. "
Jessica "Nu v-am chemat sa va certați da? Si nu in casa mea, în primul rând. Sarah, de ce te comporți asa cu Henry? Lasă-l în pace "
Sarah "Auzi dar vouă nu vi se pare ca noi cei din scoala, alt subiect interesant nu avem decât Henry ? Mare lucru ce l-am pus sa faca...Doamne"
Eu"Stiu ce încerci Sarah, asa ca lasă-l pe Henry in pace. Iti repet!"
Sarah "Ca daca nu? Ce ?"
Jessica "Ca daca nu, mergem la iubitul tău Scott. Care mai are putin face 18 ani si s-ar putea sa intre la pușcărie ca tu esti minoră."
Sarah"Ia nu il băga tu pe Scott in problemele noastre, clar ? Averie daca ti s-a aprins călcâiele după Henry, ia-l. Baftă!" Spune spre mine si Jessica "Eu nu am chef de scandal cu voi doua, mama, părinți lui Henry si inclusiv Scott ."
Eu"Foarte bine, atunci lasă-l pe Henry in pace."spun si ma uit in ochii ei
Sarah se uita spre mine, apoi își ia lucrurile si pleaca. Ma uit in urma ei, apoi simt cum nervii imi pleaca din mine si sunt ușurată. Faza e că Sarah e o vagaboanta si Scott habar nu are cate face ea cu băieții la scoala, si cu cei din clasa si cu cei mari.
Evident ca Henry e nou, e in centrul atentiei si s-a gândit ea la ceva cu mingea ei proasta la o metodă sa il faca pe Henry sa fie ca ea.
Eu"Mersi ca m-ai chemat."
Jessica"Cu plăcere. Ai fost cam dură cu ea, niciodată nu ai fost asa."
Eu"Vreau doar sa nu se mai apropie de Henry, atâta tot ."spun inca nervoasă
Jessica"Wow ia o pauză Averie....In primul rand, Henry nu avea de unde sa stie ce fel de fată este Sarah. Ma rog, ea nici nu mai e fată, dar nu asta contează."
Eu"Vreau ca Henry sa nu fie ca ea, atat. Stii bine ca Chriss a devenit ca Sarah, de fapt era deja ca ea."
Chriss este un fost coleg din 5-8 care acum a intrat la liceu, departe, și care era înnebunit după Sarah. Si Sarah după el, desii era impreuna cu Scott.
Jessica"Da stiu, dar dă-l dracu pe Chriss. Il compari pe Henry cu Chriss ? "
Are dreptate, de ce il compar pe Henry cu Chriss,  nu stiu...
Henry e diferit, se vede pe el ca e diferit. E altfel de restul băieților, poate asa sunt băieții in Columbia.
Oricum Henry e diferit mult mult si de restul băieților din clasa, el si Elliot sunt diferiți. Doar ei, ca restul..sunt prăpăd.

The boy on the streetUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum