Merhabalar herkese. Yeni bölüm ile karşınızdayımm.
1. İlk bölümler kitap sayfaları çok uzun olmamalı okuyucu sıkmamak adına. Ben görüyorum ilk bölümden 15 sayfa yazanlar var öyle olunca insanın okuyası gelmiyor. İlk bölümler tanıtım amaçlı kısa ve heyecanlı olmalı. Daha sonra sarınca uzun uzun yazılmalı.
2. Tanıtım. Tanıtım bölümü çok önemli kitap hakkında hafif bir bilgi verilmeli. Yani kitabın asıl başlangıcı tanıtımdır. Bütün bombayı tanıtımda patlatmayın sonra okuyacak bir şey kalmaz. Çok az verip gerisini sonralara saklamalısınız.
3. Duyurular. Duyuru bölümleri çok yapmayın. Hatta mümkünse hiç yapılmasın önemli bir şey varsa bölüm sonunda ya da başında söylensin sonra hikayeye geçilsin. İnanın o duyurular çok can sıkıcı oluyor. Okumadan geçiliyor. Diğer türlü okunuyor.
4. Sezon finalleri. Sezon finallerini çok uzatmayın. O zaman kitap unutulur. Sezon finalinde bir bomba patlatıp. merak ettirin ki. Geri geldiğinizde hemen okunsun. Dediğim gibi arayı çok açmayın ki unutulmasın.
5. Olayları çok hızlı hızlı atlamayın. Ben görüyorum bazıları çok hızlı yazıyor kitapları. 3 bölümde aşık oluyorlar. Ee sonra anlatacak ne kalıyor ki? Biraz yavaş anlatın ki daha heyecanlı olsun.
Şimdilik bu kadar. Tekrar diyorum ben bir okuyucum. Okuyucu gözünden rahatsız olduğum şeyleri paylaşıyorum. Teşekkürler. Diğer kitabım karakter ve isim önerileri çok işinize yarar. Bakmayı ihmal etmeyin.
Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik Konu Önerileri ve Yazım Önerileri
HumorAklıma gelen bir kaç konuyu paylaşacağım. Konuları alabilirsiniz ama alırsanız yorum yapın lütfen. Bir de kitabınızı daha güzelleştirmeniz için yazım önerilerinde bulunacağım.