Yüzük'ün Yok Oluşu

245 6 0
                                    

Sauron'un Ağzı Kuyutormanının yakınlarında bir kaç ork gördü. Orklar kaçışıyorlardı. Sauron'un Ağzı hemen onlara doğru atını sürmeye başladı. Onlara neden kaçtıklarını sorduğunda orklar "Bizler ormanın içindeki kaleden geliyoruz, yani Dol-Guldur'dan. " dediler. Bunun üzerine Sauron'un Ağzı onlara görevlerini sordu. Orklardan biri öne atılarak "Doğu'nun Gölgesi Khamul birden çığlıklar atarak kalenin avlusuna kadar geldi ve tam o anda etrafında bir takım ışıklar görülerek yok oldu." dedi. Bunu duyan Sauron'un Ağzı gücündeki zayıflamayı hissetti ve atını hemen Mordor'a doğru sürdü. Bu yolculuk normalde günler sürse bile Sauron'un Ağzı bunu bir kaç saatte yapti. Yolda gördükleri hiçte iç açıcı değildi. Kuyutormanın kasvetli havası gitmiş, Mordor'daki gölge yok olmuştu. Kendi gücünün  zayıflığını daha da hissediyordu. Sauron'un Ağzı Yüzüğün yok olduğunu anlamıştı. Hemen Mordor'daki Ithil taşını alması gerektiğini düşünmüştü. Bunun üzerine Mordor'a kuzeyden yalnızca kendi bildiği yoldan girdi. Barad-Dur yıkılmıştı hatta temelleri bile. Hüküm Dağı patlamalar yüzünden parçalanmıştı. Ama o Sauron'u uyarmıştı.Sauron'un Ağzı Ithil Taşını bulmaları için emirler veriyordu. Uzun uğraşlar sonucu taşı yıkıntıların arasından bulmuşlardı. Sauron'un Ağzı. Taşı da alıp ordan hemen uzaklaşmaya koyulmuşlardıki geçitten çıkara çıkmaz Erebor kuşatmasına komutan olarak bıraktığı Shaluk onlara doğru geldi. Shaluk  ona "Erebor kuşatması başarıyla sonuçlanacaktı. Hatta Cüceleri ve İnsanları dağa hapsetmiştik. Ancak birden etrafımızdaki orklar kaçışmaya başladı. Bunu gören Cüceler yeni bir orduyla üzerimize saldırdılar. Elimizden  geleni yaptık ama bizden fazlaydılar. Yani kuşatma başarısız oldu, biz kaybettik."dedi. Bunun üzerine Sauron'un Ağzı lanetler okuyarak ve Shaluk'uda yanına alarak doğuya Rhun'a doğru yola çıktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin