kağan ve patronum sedat bey oturduğu zaman projektörü açıp bilgisayardan moddellerimi tanıtmaya başladım. Ama inanın bana bir katilin önünde konuşmak hiç rahat değil
"Bir dakika... bu benim dün ki yaptığım tasarımlar değil"
"Ne?!!!"
sedat bey o kadar bağırmıştı ki anlatamam.
"önemli değil sedat bey"
kağandan çıkan bu laf ile sedat bey üzerime yürüdü. Tam elini kaldırmış tokat atacakken önüne kağan geçti.
"Önemli değil dedim sedat bey."
"nasıl önemli olmaz kağan. sizin fabrika bu ürünleri üretmek için hazır. eğer bu tasarımlar bu gün elimize geçmesse en az bir ay daha beklemek zorunda kalacağız."
o an bilgisayara kaydettiğim aklıma geldi.
"efendim bilgisyara kopylamıştım. ben evden diske kaydetip getireyim."
"kağan da senle geliyor"
"ha..."
"tabiki",
ben daha hayır diyemeden o tabiki dedi.
arabayı kağan sürüyordu. beklemediğim bir anda kahkaha atmaya başladı.
"ben bu gidişle arabayı süremeyeceğim al sen sür"
oflayarak aşağıya indim ve sürücü koltuğuna yerleştim.
arabayı o kadar hızlı sürüyordum ki hızım yüzü buluyordu
"hiç merak etmedin herhalde neden kahkaha attığımı"
"neden kahkaha attın?"
"çünkü ilk defa benim cinayetime tanık olmuş biri şu an hayatta"
"o kızı neden öldürdün?"
benden böyle soru beklemediği için bir an afaladı
"Çünkü hak etti."
o an sinirlerim bozuldu.
"kim olursa olsun bunun cezası asla ölüm değil. anladın mı?!! neden sürekli kadınlar. sürekli kadınlar mı hata yapıyor? en çok alkol tüketen erkek, en çok sigara tüketen erkek, en çok trafik magandası erkek. söylesene kızların suçu ne? aldatmak mı? erkekler aldatmıyor mu?"
önümüze kamyonun çıkması ile frene basıp direksiyonu kırdım. ama o kadar panik yapmıştım ki direksiyonu kamyona taraf kırdım kağan önüme uzanıp direksiyonu tersine kırdı ve el frenini çekti. o an akmak üzere bekleyen gözyaşlarım akmaya başladı.
"kızım manyakmısın?"
"yeter bıktım anladın mı? neden kurtardın beni? benim annemi kim öldürdü biliyormusun? amcam annemin babamı aldattığını düşündü ve ben daha on sekiz yaşındaydım kimse beni düşünmedi hemde hiç kimse..."
artık ne dayanacak nede konuşacak gücüm kalmamıştı.
"tamam güzelim sakin ol o gün gördüklerin tamamen intikamdı o kız benim anne ve babamın katili"
"her neyse ne artık sen yoluna ben yoluma."
kağanın gizlemiş olduğu silahı çekip aldım ve tam kalbimin üzerine koydum bu günüm son günümdü
*****
evet canlarım bölüm beş gün sonra gelebilir oy atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinayete tanık
Adventurecinayete tanık olmuş selen, cinayeti işleyen kağan ve daha nicesi