Merhaba ben Selin ! Ben bir katilim , aslında hepimiz katiliz katillerin katiliyiz biz !⚫⚫⚫
Gözlerim tavanda , elimde kalem , dalmıştım bir yerlere yine .
Didemin dürtmesiyle kendime geldim .
" Biz burda konuşalım hanımefendi orda hayallere dalsın ohhh ne güzel !! Ne güzel !! " dedi Didem .
Bulut giriverdi araya " Noldu kızım ? Dünya yörüngeden çıktı da kafana mı çarptı ? Edebiyat hocası sınavda matematik sorusu mu sordu ? Yoksa yine cinler falan mı girdi içine ! " dedi ve bana baktı ben tabi kalem yiyordum o sırada elimdeki kalemi bıraktım ,ona sert bir bakış attım .
Bulut " Abisi ben korkmaya başladım hoşt başka Seline !! " ve sonra burak girdi söze gülerek " Cinin hoşt diye gittiğini senden duyuyorum bulut ,abicim hoşt ne köpek mi kovalıyon ? " dedi ve dördümüz birlikte gülmeye başladık .
" Abi napıyım ne diyim kış kış cinler kış yallah cinler yallah sarkısını mı söyliyim ? " dedi Bulut ve bizi bir gülme aldı .
" Havada Bulut sen onu unut ! O hep orda ne yazıkkı o olmazsa seninle kim uğraşcak ! " dedim ve Dideme bakış attım.
"Neyse Selinde tekrardan aramıza katıldığına göre durumu özetliyorum , 1 hafta önce kadın evinde ölü bulunuyor ve kızı babasının 3 gündür eve gelmediğini söylüyor ne kadar arasada babasına ulaşamıyor ve bu konuşmayı yaptığı günün akşamı babasının cansız bedeni bir gölde bulunuyor . Kız haberlerı izler izlemez onu biri arıyor gizli numaradan ve sonra bam bam bam kızda ölü ! Buraya kadar anlamayan varmı ?katili bul öldür oyunumuz yeniden başlıyor intikam a var mısınız ?"
Dedi Burak ve sonra hepimiz varız diye bağirdik aslında biz cinayet çözüyorduk ama onu adalete değil intikama teslim ediyorduk çünkü biz gerçek adalet istiyoruz adam belkide bir adamın ömrünü elinden alıyor ama sadece hapishanede yatıyor bizce bu yanlış onu nasıl öldürdüyse o şekil ölmeli bizdeki adalet böyle biz kendi adaletimizi yaratıyoruz intikamla .Aslında hepimizin bir sebebi var bu çetede olmasının mesala bulut amcasını öldürdü çünkü amcası annesini denizde boğarak öldürdü .
Mesela Burak en sevdiği arkadaşının yıllar sonra kız kardeşinin yemeğine zehir atıp öldürdüğünü öğrenince kudurdu ve o da en sevdiği ama kardeşinin katili olan arkadaşını öldürdü .
Mesala Didem eski sevgilisinin yeni ve canından çok sevdiği 2 yıldır konuştuğu sevgilisini gözleri önünde katleden eski sevgilisini bıçakla öldürdü tam kalbinden .
Ve benim bu çetede olmamın sebebine gelirsek benim sebebim çok daha uzun aslında .
Ben üç yıl boyunca bir penceresi bile olmayan bir odada kaldım ,neden ? Diyeceksiniz çünkü babam öyle istedi 15 yaşında girdim ben o odaya 18 yaşımda ellerim kanlı bir şekilde çıktım .Evet o odada olmamın bir sebebi vardı ama bilin bakalım niye ? Çünkü Benim annem ve babam eskiden birbirlerini çok seviyorlardı taki ben 15 yaşında olana kadar ,babamın kötü alışkanlıkları başlamış ,artık annem ondan bikmaya başlamıştı kumar , alkol ve benzeri şeyleri başlamıştı babamın . Annem babamın evde olmadığı zamanlarda başka bir adamla görüşmeye başladı annem zamanla o adama aşık oldu , babamdan ayrılmak istedi bunu babama soyledi babam bu duruma çok sinirlendi ve onu uyku ilaçları ile uyutmaya başladı daha sonra annemi bir odaya beni bir odaya kitledi 15 yaşında. annemle odamız karşılıklıydı aramızda iki odanın birbiri ile bağlantısı olan tek nokta olan kırılmaz cam vardı . Bunu sırf annemden intikamını almak için yapmıştı babam annemin ayrılmak istemesinde bişey olduğunu düşünmüş ve o adamı bulup gebertmişti . Bu planı sırf ama sırf annem için yapmıştı ondan İNTİKAM ALMAK İÇİN !! Dediğim gibi üç yıl ben o odada annem o odada kaldı . Hergün birbirimize bakıp ağlardık annem sesimi duymazdı bu benim için iyiydi ben geceleride ağlardım bu sayede . Hergün o odadan kaçma planları kurar ama hiç birini faliyete geçiremezdim . Ama o güne kadar hergünkü gibi babam elinde tepsiyle içeri girdi ,yemeği önüme koydu ama plastik çatal bulamasa gerek demir çatal koymuştu artık hergün senaryo yazmaktan çatalı görür görmez kaptığım gibi babamın gözüne soktum ,daha sonra acıyla inleyerek yere yatti ben hemen üstünü aradım anahtarı aldığım gibi odadan çıktım önce kendimi sonra annemi kurtardım tam bu üç yıldır kaldığımız yerden temelli ,el ele çıkarken bir ses duyuldu silah sesi ve sonra annem yere yığıldı ve arkada elinde silahla babam. İçimdeki intikam beni yakıp kavuruyordu babamin yanina gittim o da şoktaydı . O Şoktayken hiç beklemediği bişey yaptım aldım elinden silahı kafasına sıktım . Daha sonra annemi evden çıkardım babamın arabasından benzin torpidodan çakmak buldum ve evi yaktım kaçmalıydım bu şehirden ölü olmalıydım . Iki gün sonra uzaktan annemin defnedilişini izledim 4 gün sonra adımı değiştirdim ve SELİN OLDUM !
Benim hikayem böyle başladı ben intikamla ilk o zaman tanıştım. İlk o zaman kanka oldum onunla ,ilk o zaman sardı sarmaladı beni .
Daha sonra birimiz birimizi , hepimiz birbirimizi bulduk hepimizin yaşam hikayesi farklı olsada tek bir noktada birleşiyordu hepimiz bir KATİLDİK ! !
Önce dost sonra çete üyesi olduk zamanla . Bulutun annesi burak , burak 'ın kardeşi bizler benim annem babam onlar oldu. Didem bizde aşkı bulamasada huzuru, güveni buldu .
Biz treni oluşturduk zamanla burak liderimiz bizse onun destekçisi olduk ve bugüne kadar geldik .
Bu haftada herzamanki gibi yine birilerinin intikamını alacaktık . İntikam geceyi aydınlatan sokak lambamız bizse sokak lambasındaki bir ışığız sadece !
Burak " Bayanlar baylar kaydıraktan kayanlar hadi artık geç oldu köylü köyüne ! " dedi .
" köylü ne alaka şimdi Burak ya senin de beyin yandı artık ! Sana beyin alacam kanki " dedi Bulut gülerek
" Ne bilem ben dedim gitti işte hem sen kendine al o beyni sana çok lazım olur ilerde "
" Ni bilom ban dedum gitto işto " dedi Didem alay ederek Burakla .
" kızım bak deli etmeyin beni ! Valla sonra sonuçlarına katlanırsınız " Didem de Burak 'ı sinir etmese olmuyor zaten ama ikisinin atışmalarını severim komik oluyorlar be .
Neyse herkes ayrıldı evine gitti ne evi ya ben Didemle, Burak ve Bulutda kendi tuttukları evde kalıyorlardı anlıycanız bir ailemiz yok benim yok onların var ama katil oldukları günden sonra ailelerinden ayrılmak zorunda kaldılar yani biz yetimiz kısacası öksüzüz diyebilirim size !Yarın yeni bir gün, yeni bir intikam !
Her intikam biraz daha adalet bizim için !
İNTİKAM GÖBEK ADIMIZ ! BIZ İNTİKAMIN ÇOCUKLARIYIZ !
DEVAM EDECEK ...
( YAZIM HATALARI OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN! )
DİĞER BÖLÜM İÇİN TAKİPTE KALIN !
LÜTFEN HİKAYE NASIL GİDİYOR YORUMA YAZIP BANA BİLDİRİR MISIN ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKANA BAKMA ! (Ara Verildi )
ActionEvet ben bir katilim onlarda öyle ! Evet ben bir yetimim onlarda öyle ! Evet ben intikam istiyorum onlarda öyle ! Evet ben bu çetenin üyesiyim onlarda öyle ! Kurunun yanında yaşta yanar derler doğru birimiz yanarsak hepimiz YANARIZ ! Birimiz ağla...