Petrecerea

196 4 4
                                    

MacKenzie povesteste :

Bunaaa,numele meu este MacKenzie si sunt din Paris.Locuiesc singura intr-un apartament din centrul orasului.E un cartier sigur.Mama mea,s-a asigurat ca eu voi avea o lucuinta dupa ce ea va...va muri...Aceasta a murit la 3 luni dupa ce eu m-am mutat aici.Au trecut doar 4 luni de atunci si cred ca va mai trece mult timp pana voi trece peste.Oricum,aici am prieteni noi.Ryan este iubitul meu.Peste o saptamana facem 2 luni.El este mereu alaturi de mine si de fiecare data ma insoteste la cimitir la mama.

In aceasta seara,voi merge la o petrecere impreuna cu Ryan.Voi purta o rochita neagra pana la genunchi,iar el va purta un costumas negru.Dar pana atunci,am programare la coafor.Ma voi tunde si vopsi.

E ora 8,iar noi suntem gata de plecare.Ne-am urcat in masina,dar pe bord am gasit un biletel pe care scria : 'Fiti atenti ce faceti in seara asta,pupiciiiiiii,muahahahah'.L-am ignorat.Ajunsi la petrecere ne-am comandat fiecare cate un shot.La un momendat,un baiat m-a chemat sa merg pana afara.

Ryan : nu mergi fara mine.

baiatul: ce ai,las-o ca nu pateste nimic.

Ryan:ce nu intelegi?Nu pleaca niciunde fara mine !

Eu: Ryan,lasa ca merg si ma intorc.Ai incredere in mine ! Te iubesc !

Cei doi au iesit.Ryan observand ca Mac nu se mai intoarce a iesit afara. Dar nici urma de ei. A luat telefonul sa o sune dar vede un mesaj 'AJUTOR!' El a incercat sa o sune dar avea telefonul inchis.Fiind foarte speriat,a sunat doi prieteni de-ai lui si au mers la cara parasita da la periferia orasului. Dar,unul dintre ei,pe drum,a facut un accident. A avut nevoie de ajutor . Cei doi au ramas la locul accidentului,iar Ryan a sunat alti doi prieteni sa vina. Acestia cand au auzit ce s-a intamplat au venit cat au putut de repede. Cei 3 au ajuns in fata casei.Parea pustiu,dar ca sa se convinga au intrat. Acolo era ( capitolul urmator)(scuzati ca e scurt,dar e prima mea lucrare,celelalte lucrari voi incerca sa le scriu mai lungi)

MacKenzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum