Capitolul 5 - Planul

46 2 2
                                    

    Dupa ce au ajuns acasa,cei 3 au hotarat sa faca un plan pentru a-l omorî pe principalul rapitor,Ianis.Dar in primul rand,il vor suna pe prietenul lui Liam,vampirul Adrian.

   A doua zi, Adrian a ajuns la ei.Acestia i-au spus povestea.

    Adrian: Omg ! Si voi doar acum imi cereti ajutorul?!

    Liam: Doar acum ne-am gandit.

    Mac: Daca ne-ai putea ajuta,ti-as fi recunoascatoare.

    Adrian: Normal ca va ajut. Nu imi las prietenii la greu,nu e asa Liam?

    Liam: Da!

    Mac:Dar pana la urma cum facem?

    Adrian: Pai,prima data trebuie sa vorbesc cu fratele meu James.Cu siguranta va fi incantat sa ne ajute.

    Ryan: Dar tu Mac tu vei ramane aici cu mama mea.

    Mac: Poftim?

    Ryan: Tu nu poti veni.Daca te vor vedea te vor omorî cu siguranta.Nici eu nu imi voi face aparitia de la inceput,pentru ca ma cunosc.Dar pe Liam,Adrian si James nu ii cunosc.Nu au de unde. Te rog iubire,ramai aici.Sti ca iti vreau binele.Te iubesc!

    Mac: Si eu te iubesc! Dar iti dai seama ca voi faceti toate astea pentru a ma salva pe mine. Vreau sa fac si eu ceva.

    Liam: Stim cu totii ca vrei,dar nu se poate.Tu esti in cel mai mare pericol.Pe Ryan l-au lasat sa plece,dar pe tine nu te-ar fi lasat sa pleci niciodata.

     Mac: Înțeleg.

     Ryan:Așa trebuie.

     Adrian: Eu merg sa il sun pe James si ma intorc.

     Dupa vreo 10 minute,Adrian revine si pune:

     -Maine la ora 11 James e aici si ne va ajuta!

     Mac:Ce bine!

     Mama lui Ryan: În noaptea aceasta trebuie sa dormim cu randul.Altfel nu vom fi in siguranta.

     Liam: Sunt de acord.Daca e,stau eu treaz toata noaptea.Voi dormiti linistiti.

     Mama lui Ryan:Nici gand de asa ceva!

     Adrian: Are dreptate doamna.Maine trebuie sa fi si tu macar putin odihnit.Poate chiar maine vom pune in aplicare planul.

      Ryan: Atunci vom face noi doi.Eu si Liam.

      Adrian: ok.

      Ryan: Mama,esti de acord?

      Mama lui Ryan:Sa zicem.

      Sosi dimineata,iar peste o ora, James va ajunge.

      Ryan: Mama,tu,Mac si Liam veti merge acum la Carrefour sa a va cumparati,de ce aveti nevoie pentru cateva zile cat timp vom fi plecati la Paris.Va rog sa nu iesiti din casa.Nici nu va uitati pe geam.Nu se stie cine va va vedea.Si noi vom pleca ziua,ca sa nu dam nimic de banuit.Va rog!

      Intre timp ce cei 3 erau plecati la Carrefour,James,Ryan si Adrian concep planul.

       Mac si mama au cumparat,expresia aia'tot magazinul' :)) sa nu mergi o femeie la magazin.Dapai cu 2 :)).Revenind la subiect,era ora 2:30 p.m. si planul era gata,iar cumparaturile la fel.La ora 5:20 p.m.,cei trei baieti vor ajunge la Paris la ora 10:30 p.m.La aceea ora,Ianis va fi la o cafenea din centru orasului.Singur.James si Ryan se vor ocupa de oamenii lui,iar Adrian de Ianis.Va fi foarte riscant dar trebuie facut.

      E ora 10:25 p.m.Cei 3 sunt aproape de cafenea.

      E ora 10:30 p.m.Ryan si James se ocupa de oamenii lui Ianis.

      E ora 10:32 p.m.Adrian intra in cafenea.Deodata...

(capitolul urmator)

MacKenzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum