Capitolul 6 -Accidentul

35 1 0
                                    


E ora 10:32 p.m.Adrian intra in cafenea.Deodata toate luminile se sting.Adrian este luat de 3 baieti si dus intr-o camera fara geamuri,cu o singura usa cu gratii.Era întuneric.Nimic nu se vedea.La un moment dat,un refector s-a aprins.La ineput,lumina il deranjeaza pe Adrian,dar dupa vreo 30 de secunde,a vazut ceva.S-a speriat foarte tare,s-a frecat la ochi apoi s-a uitat din nou.A vazut bine de prima data.Acolo era Liam,legat cu doua sfori de maini.Atarna si era plin de sange.Adrian a observat ca are si o muscatura de vampir la gat.Dar din fericire,avea sangele lui James in el,deci nu va muri.Se va transforma in vampir.Dar observă ca Ianis este si el vampir.Din pacate acesta este objinuit cu verbina,pentru ca Liam era plin de verbina.Deodata Adrian a strigat:

-Unde e Ryan ?!

Ianis: Asta va ramane un mister.Oricum,trebuie sa ajunga fiul meu,Klaus,cu el.Stai linistit e inca in viata,nu ca si nataraul asta plin de verbina.Dar de unde stiti voi de vampiri?

Adrian nu a spus nimic.

Deodata,un ciocanit puternic s-a auzit in usa.

Ianis: Mai inceeet ba ! Ca poate imi treziti mortul! raspunse ironic.

Klaus: Ti l-am adus! Acum vreau partea mea din intelegere!

Ianis: Asteapta fiule! Oricum nici eu nu am primit ce am vrut!

Klaus: Sti bine ca nu a fost vina mea!

Ianis: Dar a cui a fost ?! Eu am fost de vina ca a fugit? Ti-am spus ca vreau sa petrec o noapte cu ea,iar tu nu esti in stare sa faci rost de ea ?!

Klaus: Nici acum nu stiu unde e! Dar il putem constrange pe unul din idotii astia sa ne spuna unde se afla! Nu te-ai gandit la asta ?!

Ianis: Normal ca m-am gandit natangule!

Klaus: Si atunci ce mai astepti?!

Ianis: Astept multe! Dobitocule,astia sunt plini de verbina,cum vrei sa il constrang?

Klaus: Esti un original!

Ianis: Inainte sa vorbesti taci.Sau mai bine incearca sa ii adormi!

Klaus: De ce ?!

Ianis: Pentru ca asa am eu chef.Hai! Misca !

Klaus: Nenorocitule.

Ianis: Sa sti ca trasaturile mele negative ti s-au transmis genetic si tie.

Klaus: Ma bucur!

Prietenii lui Ryan,care au mers sa il ajute in seara petrecerii,au venit si acum.Dar intr-un numar de 3 ori mai mare.Erau inarmati.Au dat buzna in incapere si l-au impuscat pe Ianis.Klaus a reusit sa scape.Unul dintre ei l-a dat jos de acolo pe Liam si l-a dus la spital.

Ryan a sunat-o pe Mac sa vina la Paris la spital la fratele sau.A doua zi dimineata a fost acolo.Liam si-a revenit foarte greu.A stat i ternat acolo 3 saptamani.Noaptea,Andrian,Ryan,mama lui Ryan,Mac si James dormeau in vechiul apartament a lui Mac.

Dupa externarea lui Liam,el avea nevoie de sange.Altfel va muri.James i-a dat cateva sticle din rezerva lui.Noroc cu el.Pentru recuperare,avea nevoie de plimbari zilnice.

Intr-o buna zi,el era cu Mac la o cafenea.O fata blonda,mica de statura dar foarte dragalasa,s-a asezat langa ei la masa. Ea era ...

(capitolul urmator)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MacKenzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum