Reintalnirea

62 3 0
                                    

  . Cei doi au iesit repede din cafenea si au mers grabiti la aeroport. Din banii lui Liam au luat 2 bilete pe primul avion care va decola.

      Au pornit spre Moscova.Singurele 2 parti bune din aceasta poveste sunt  ca,Moscova este orasul in care a fost inmormantata mama celor 2. Puteau merge la ea la cimitir ,iar mama lui Ryan locuieste la 30 km distanta. Cei doi indragostiti se puteau revedea.

     MacKenzie: Cand mergem la mama la cimitir ?

     Liam: Maine dimineata ar fi ok ?

     Ea: Da !

     El: Mergem la un hotel si dormim acolo noaptea asta.

     Ea : da si maine putem merge la mama lui Ryan.Vorbesc cu el in seara asta.

     El: Perfect.

     ~Mackenzie vorbeste cu Ryan la telefon~

      Ryan: Mackenieeee ! Esti bine ? Ce s-a intamplat ? Unde esti ? Vin acum la tine !

      Ea : Buna Ryan !! Da sunt bine. Nu s-a intamplat nimic foarte rau. Sunt la Moscova, pot veni la mama ta sa dorm o noapte sau doua ?

     El: Desigur ! Inca mai intrebi?? In noaptea aceasta ?

     Ea: Nu,maine seara. Vei fi si tu acolo nu ?

     El: Bineinteles !

      ~ Sfarsitul conversatiei telefonice ~

     A doua zi dimineata,Liam impreuna cu Mac au mers la mormantul mamei lor.Au stat acolo timp de 3 ore,pana telefonul fetei suna.Aceasta raspune:

      - Alo !

     - Buna,sunt mama lui Ryan!

     Mac: Buna ziua,doamna! S-a intamplat ceva?!

     Doamna: Mda...

     Mac: Ce s-a intamplat?!

     Doamna: Ryan a venit la mine de dimineata si mi-a spus ca vei veni in vizita. Am mers impreuna sa iti cumparau un cadou,dar.... Pe sosea a iesit un caine. El a incercat sa il evite dar a lovit un copac.Acum e in operatie,da nu e nimic foarte foarte grav. La mana il opereaza.

     Mac: O doamne ! In ce oras sunteti? Vin acum !

     Doamna: Suntem in Paris. Dar tu nu veni aici. Ai putea fi gasita.

    Mac: Nu pot sa stau aici.

     Doamna : Stiu ca vrei sa vi,dar,dupa recuperare,luam un avion si venim la Moscova,ok? Dar stai,ai unde dormi?

     Mac: Nu prea am.... Ca raman fara bani.

     Doamna: Nu te ingrijora! Du-te la mine acasa si gasesti o cheie sub ghiveciul de la usa de la intrare.

     Mac: Ok,voi merge acolo. Tineti-ma la curent,va rog.

     Doamna: te sun orice s-ar intampla. La revedere! Te pup !

     Mac: La revedere! Sarutati-l pe Ryan din partea mea.

     Cei doi frati au ajuns la casa mamei lui Ryan.Dupa vreo saptamana jumatate mama si fiul au venit acasa.

     Indragostitii s-au bucurat ca s-au revazut. Ea i-a povestit cine e Liam si cum s-au cunoscut.

     Toti 4 au iesit in oras. Au mers la mall,au mancat,s-au uitat la film..

      Dupa ce au ajuns acasa,au hotarat sa ....

(Capitolul urmator)

MacKenzieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum