Best Day !

112 18 0
                                    

Hey , asta a fost cea mai tare zi si presupun ca o sa continue , as vrea sa vă povestesc si voua .

Azi am inceput ziua in cel mai frumos mod posibil . Având în vedere că suntem in mijlocul iernii iar in Londra ninge foarte rar , s-a gândit in sfârșit ninsoarea sa isi facă apariția . Parcă eram intr-un tărâm de poveste . Cred ca era cea mai frumoasă zi din viața daca îi întâlneam si pe One Direction ... bine , ziua nu s-a terminat , dar șansele sunt minime ... o sa sper dar o fac in zadar ...

După ce m-am uitat câteva minute la peisajul minunat de iarna care abia acum s-a gândit sa isi facă apariția , eu am dat drumul le televizor , m-am dus pe YouTube si am pus One Direction ... asa ca dansam prin casă ca o nebuna si ma uitam pe geam la zăpadă ... am primit cateva mesaje cu "ninge" iar eu le-am raspuns cu "stiu" si parcă totul din jurul meu era numai armonie ...

Acum ca s-a potolit ninsoarea a aparut un soare orbitor care desigur a topit-o pe toata :( ...

Am primit si câteva mesaje cu gânduri pozitive care mi-au facut ziua mult mai buna decât era , le mulțumesc mult ..

Ce pot sa zic ? Nu am mai avut o zi asa perfectă ca asta de foarte multă vreme , chiar mi-a prins bine ...

Azi normal ca e weekend asa ca am dormit mai mult ... am puterea necesară pentru a termina ziu cu bine sper ...

Acum doar One Direction se aude pe fundal si e o liniște completă , relaxarea nu ezită sa își faca apariția...

Cred ca băieții si-ar dori sa fie acum in locul nostru sa se relaxeze asa cum facem noi , eu nu ma supar dacă vin la mine :))) ....

E clar ca asta e cea mai frumoasă zi ..

La finalul zilei va spun cum s-a incheiat ... urați-mi bafta :))))

Speranța moare ultima ❤ (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum