Jurnalul

93 14 0
                                    

Hey , am revenit cu ceva nou ! Sper ca e destul de captivant ! Sper sa va placă !

Azi m-am gândit sa scriu in jurnal , chiar dacă nu sunt genul pana la urmă simt ca trebuie sa-mi pun toate gândurile intr-o ordine așezate bine la locul lor si nimeni să nu poată pătrunde la ele . Având in vedere faptul ca nu am mai scris in jurnal din 2013 , a venit cazul sa mai dăm câteva foi din viața si sa le povestesc . Am scris vreo 7 pagini azi despre One Direction si tot as mai scrie ... Tot ce stiu despre ei ... despre fiecare membru in parte ... despre fiecare detaliu ... despre absolut tot ce mi-a trecut prin cap ... ma doare mâna de la atât scris ...

Am început cu Harry si am terminat cu Liam . Știați ca porecla lui Harry e Hazza ? Nu e asa ca e super drăguță ?

Jurnalul e singurul cel mai bun prieten in care poți avea încredere ca nu spune nimănui secretele tale , nu ca as avea nu stiu ce secrete dar macar cat de mici sunt pentru ca oricine are asa ceva ... fie vorba de trecut sau de prezent toti avem secrete .

Cred ca am sa mai scriu in jurnal încă câteva pagini despre trupă si dspre viata mea . Ar trebui sa ma apuc asa ca va las cu asta si aștept pareri . :*
Cine e de acord cu mine in privința jurnalului si gândurile puse pe o hârtie? 

Speranța moare ultima ❤ (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum